Anbudsoversikt for ERP-system - videreføring av avtaler ved kommunesammenslåing

Brief

Fra 01.01.2020 vil kommunene Lenvik, Tranøy, Berg og Torsken slå seg sammen og danne nye Senja kommune. De nevnte kommunene har tidligere anskaffet ERP-system fra Visma Unique AS, (heretter Visma) knyttet til forvaltningsområdene Økonomi/HRM/Ressursstyring. Programvare eies av den enkelte kommune, og benyttes i dag som et sentralt arbeidsverktøy i alle kommunene som skal bli en samlet kommune. Kommunene i nye Senja kommune har vurdert det som hensiktsmessig å videreføre kommunenes avtaler med Visma i én samlet avtale. Det er utarbeidet vedlikeholdsavtale og driftsavtale som «fusjonerer» dagens avtaler inn i et samlet avtaledokument som tar høyde for den endrede organiseringen. Med denne intensjonskunngjøringen ønsker man å gjøre kjent for markedet at en har til hensikt å videreføre kommunenes avtaler med Visma i en samlet avtale. Oppdragsgiver vil foreta en vurdering 2-3 år etter kommunesammenslåingen med tanke på mulig konkurranseutsetting.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Visma Enterprise AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
6 500 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner