Anbudsoversikt for ERP-system - videreføring av avtaler ved kommunesammenslåing
Fra 01.01.2020 vil kommunene Lenvik, Tranøy, Berg og Torsken slå seg sammen og danne nye Senja kommune. De nevnte kommunene har tidligere anskaffet ERP-system fra Visma Unique AS, (heretter Visma) knyttet til forvaltningsområdene Økonomi/HRM/Ressursstyring. Programvare eies av den enkelte kommune, og benyttes i dag som et sentralt arbeidsverktøy i alle kommunene som skal bli en samlet kommune. Kommunene i nye Senja kommune har vurdert det som hensiktsmessig å videreføre kommunenes avtaler med Visma i én samlet avtale. Det er utarbeidet vedlikeholdsavtale og driftsavtale som «fusjonerer» dagens avtaler inn i et samlet avtaledokument som tar høyde for den endrede organiseringen. Med denne intensjonskunngjøringen ønsker man å gjøre kjent for markedet at en har til hensikt å videreføre kommunenes avtaler med Visma i en samlet avtale. Oppdragsgiver vil foreta en vurdering 2-3 år etter kommunesammenslåingen med tanke på mulig konkurranseutsetting.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProResultat
- Vinner
- Visma Enterprise AS
- Antall mottatte tilbud
- 0
- Kontraktsverdi
- 6 500 000 kr
Om anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- ERP-system - videreføring av avtaler ved kommunesammenslåing
- Kategori (CPV)