Viken Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024
DPS ordning innkjøpsbistand
Viken fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024 trenger innkjøpsbistand i 4 år.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Viken fylkeskommune skal anskaffe flerkanal kontaktsenterløsning som samler en eller flere tjenester på en plattform/ett system. Det er behov for telefoni og chatløsning, med chatbot som opsjon. Det er ønskelig å kjøpe hyllevare, med mulighet for integrasjoner av eksisterende system. Kontaktsenterløsningen skal være en skytjeneste (SaaS).
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProViken fylkeskommune skal anskaffe flerkanal kontaktsenterløsning som samler en eller flere tjenester på en plattform/ett system. Det er behov for telefoni og chatløsning, med chatbot som opsjon. Det er ønskelig å kjøpe hyllevare, med mulighet for integrasjoner av eksisterende system. Kontaktsenterløsningen skal være en skytjeneste (SaaS).
Viken fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024 trenger innkjøpsbistand i 4 år.
Viken fylkeskommune inviterer til kvalifikasjon for en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leasing av kjøretøy over en periode på 4 år. Anskaffelsen gjelder motorkjøretøy, og det er en dynamisk innkjøpsordning som gir leverandører mulighet til å kvalifisere seg for fremtidige mindre anskaffelser innenfor denne kategorien. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et moderne og brukervennlig konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) med tilhørende opsjoner, som skal bidra til økt effektivitet i innkjøpsarbeidet, redusere kompleksiteten, automatisere prosesser, forbedre etterlevelse av regelverk, og støtte digitalisering med fremtidig integrasjon av kunstig intelligens. Leverandører inviteres til å melde seg på markedsdialogen for å gi innspill til den fremtidige anskaffelsen.
Vestland Fylkeskommune trenger et system for toveis varsling av og mellom personale, primært for bruk i videregående skoler, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Systemet skal benytte eksisterende mobiltelefoner som en plattform/applikasjon for å sende varslinger relevant for beredskap og sikkerhet, og skal om mulig kunne integreres med låse- og styringssystemer i fylkeskommunale bygg.
Øvre Eiker Kommune planlegger anskaffelsen av et timeregistreringssystem med tilhørende moduler, som skal gi systemstøtte for timeregistrering, ressursstyring, oversikt over maskintimer og materielt forbruk, samt gode rapporteringsmuligheter for oversikt og prosjektregnskap. Leverandører inviteres til å gi tilbakemelding gjennom denne markedsundersøkelsen (RFI) før konkurransen kunngjøres.