Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Transporttjenester - Flyttebyrå og omlokalisering

Drammen Kommune trenger flyttetjenester for kontormøbler og kontorutstyr, samt prosjektlederbistand for planlegging og koordinering av flyttinger mellom ulike bygg i Drammen. Flyttingen omfatter blant annet kontorlokaler i Øvre Strandgate 2 og Grønland 53, samt interne flyttinger på rådhuset. Kontrakten har en maksimal totalverdi på 1,6 millioner kroner. Flytteprosessen vil foregå i to faser, med fase 1 i ukene 26 og 27, og fase 2 i ukene 34, 35 og 36. Det er spesielle krav til trappebæring på grunn av rådhusets utforming. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Drammen kommune skal gjennomføre flere flyttinger, og har behov for å anskaffe bistand til dette. Flyttingene vil være av kontormøbler og annet kontorutstyr fra og til bygg i Drammen. Det vil også være behov for prosjektlederbistand til planlegging og koordinering av flyttingene, herunder ha dialog med kontaktperson hos de kommunale enhetene som skal flytte.Hovedtrekkene i prosedyrenDe største flyttingen vil være:Kontorlokale i Øvre Strandgate 2 på ca. 1 300 kvm og kontorlokale i Grønland 53 på ca. 1 800 kvm. Lokalene skal tømmes:Flytting av alle kontormøbler og annet kontorutstyr til rådhuset/Engene 1, og til møbellager i Buskerudveien 17. Kontorlokale i Wergelandsgate 10Flytting av esker og annet kontorutstyr for ca. 90 ansatte, til rådhuset/Engene 1. Flytting av møbler, annet kontorutstyr og esker mellom etasjene på rådhuset, og til lager i Buskerudveien 17. Ca. 200 - 250 ansatte skal flytte arbeidssted internt på rådhuset, og esker og kontorutstyr tilhørende disse skal flyttes. Det vil trolig også bli behov for enkelte flyttinger utover det som er skissert over. Det er behov for oppstart av kontrakt snarlig. Tentativt vil oppstartmøte avholdes i begynnelsen av uke 25 med påfølgende flyttinger i ukene 26 og 27 (fase 1). Videre vil resterende oppdrag knytte seg til ukene 34, 35 og 36 (fase 2). Grunnet byggearbeid og andre aktiviteter kan det bli endringer i tidspunktene. I fase 1 er det gjort et forarbeid med å skaffe oversikt over hva som skal fraktes hvor. Det er likevel behov for at alt merkes i henhold til leverandørens standard, se kravspesifikasjonen. I fase 2 er det ikke kartlagt ferdig, men dette arbeides det med. Drammen rådhus har en noe spesiell utforming, så det må påregnes mye trappebæring. Bygget har heiser, men disse har begrenset størrelse og det er ulikt hvilke etasjer de går fra og til.

    Kontakt navn
    Ida Marie Eidem
    Kontakt telefon
    32040000
    Adresse
    Engene 1, 3015 DRAMMEN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner