Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Klepp Kommune har inngått en avtale med Input Interior Norway AS og Senab Eikeland Stavanger AS om å levere møblering til Klepp kommunehus og kirke, med en varighet på 20 måneder og en total verdi på 1 272 000 kroner.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Input Interior Norway AS
  • Senab Eikeland Stavanger AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
1 272 000 kr

Om anbudet

    I forbindelse med denne utbyggingen inviterer Klepp kommune til åpen anbudskonkurranse for levering av: INTVETAR (Bok 1)BIBLIOTEK (BOK 2)LITURGISKE MØBLER (BOK 3)Tilbyder står fritt til å levere tilbud på et, to eller alle kontrakter. Tilbudene evalueres separat.Hovedtrekkene i prosedyrenTilbyder står fritt til å levere tilbud på et, to eller alle kontrakter. Tilbudene evalueres separat.

    Kontakt navn
    Helge Sæland
    Kontakt telefon
    +47 51429800
    Adresse
    Bedriftsvegen 4, 4353 KLEPP STASJON

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør kan fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

    Leverandøren er i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter, særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Totalpris inkludert opsjoner

    Beskrivelse

    Løsningsbeskrivelsen evalueres som del av oppgaveforståelse. Her skal tilbyder dokumentere hvordan oppdraget er tenkt gjennomført herunder beskrive brukergrensesnitt, begrunne produktvalg og beskrive prosess for avklaringer og prøver av typiske møbler med BH/ ARK før produksjon og logistikk for selve leveransen.

    Beskrivelse

    Dokumentasjonen skal inneholde beskrivelse av Overordnet garantitid, Garantitid på enkeltkomponenter, Levetid og bærekraftig materialbruk

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner