Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftsrådgivning

Arbeids- og inkluderingsdepartementet har inngått avtale med Oslo Economics AS for forsknings- og utredningskompetanse til å levere en undersøkelse om tilgjengeligheten til NAV-kontor til en verdi av 3 000 000 kroner ekskl. mva. Anbudets vekting var pris: 10%, kompetanse hos tilbudt personell: 35%, oppdragsforståelse: 55%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Oslo Economics AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

    Ulike evalueringer og undersøkelser har stilt spørsmål til sider ved NAV-kontorenes tilgjengelighet, særlig for brukere som ikke blir ivaretatt tilstrekkelig på telefon eller ved digitale tjenester. Vi ønsker på denne bakgrunn å få mer og samlet kunnskap om tilgjengeligheten til tjenester og ytelser i arbeids- og velferdsforvaltningen. Formålet med anskaffelsen er at departementet skal få et oppdatert kunnskapsgrunnlag om tilgjengeligheten til NAV-kontor. • Undersøkelsen skal gi mer og samlet kunnskap om tilgjengeligheten til tjenester og ytelser i NAV-kontoret gjennom ulike kontaktformer. • Undersøkelsen skal omfatte både statlige og kommunale tjenester og ytelser, og tilgjengelighet til disse via telefon/NAV Kontaktsenter, post, digitale løsninger, frammøte på NAV-kontor og/eller ved fysiske møter andre steder. • Spørsmål vi ønsker å få belyst og drøftet er: o Hvordan er tilgjengeligheten til NAV-kontoret for brukere og samarbeidspartnere? o Hvilke forhold har betydning for tilgjengeligheten til tjenester og ytelser i NAV-kontoret? o Hva bidrar til bedre tilgjengelighet ved NAV-kontoret for brukere og samarbeidspartnere? o Hva er de største utfordringene knyttet til tilgjengelighet til tjenester og ytelser i NAV-kontoret? Er det særskilte utfordringer knyttet til tilgjengeligheten til de sosiale tjenestene? o Hva er konsekvenser eller mulige konsekvenser av manglende tilgjengelighet? Prosjektperioden for oppdraget er foreløpig fra kontraktsinngåelse (tentativt desember 2023) til levering av sluttrapport (tentativt juni 2025). Anslått verdi for kontrakten er estimert til 3 000 000 kroner ekskl. mva, hvor 1/3 utbetales 1. juni 2024, og 1/3 utbetales etter levert delrapport, med frist 29.11.2024. Resterende 1/3 utbetales når endelig rapport er levert Oppdragsgiver. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.

    Kontakt navn
    Frode Alexander Igesund
    Kontakt telefon
    +47 22249090
    Adresse
    Akersgata 64, 0180 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner