Anbudsoversikt for Heldøgns helse- og omsorgstjenester for tjenestemottaker

Brief

Helse- og sosial tjenesteyting

Vestnes kommune trenger heldøgns helse- og omsorgstjenester for en tjenestemottaker i Møre og Romsdal, med en kontraktsvarighet på 6 år. Leverandøren skal tilby døgnbemannet botilbud med 1:1-bemanning på dag/kveld, aktiv nattevakt og bakvakt, samt stå for egnet bolig og kvalifisert personell. Tildelingskriteriene er totale kostnader (40%), oppdragsgjennomføring (30%), og kompetanse (30%). Dokumentasjon inkluderer utfylt prisskjema, leverandørens løsningsbeskrivelse, og CV-er for 7 nøkkelressurser.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Heldøgns helse- og omsorgstjenester for tjenestemottaker
Varighet
72 måneder
Tildelingskriterium 1
Totale kostnader
Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av totalpris per år oppgitt i bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Dokumentasjon: Utfylt bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Alle priser skal oppgis i NOK ekskl. mva.
Tildelingskriterium 2
Oppdragsgjennomføring
Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av en helhetlig vurdering av leverandørens tilbudte løsning, der blant annet følgende punkter vil vektlegges: 1 Tilrettelegging av tilbud for tjenestemottakeren 2 Samarbeid med oppdragsgiver, tjenestemottaker og tjenestemottakers pårørende, samt øvrige tjenester oppgitt i bilag 1 punkt 4.3 3 Oppstartstidspunkt for tilbudet 4 Kvalitet på og plassering av tilbudte boenhet Dokumentasjon: Utfylt bilag 2 – Leverandørens løsningsbeskrivelse. Besvarelsen skal være maksimalt 5 A4- sider (med skriftstørrelse 10, normal font). Tekst utover tillatte antall sider vil ikke bli evaluert.
Tildelingskriterium 3
Kompetanse
Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av leverte CV-er for tilbudte nøkkelpersonell. Både formalkompetanse og relevant erfaring vil vektlegges i evalueringen. Dokumentasjon: Utfylt bilag 2 vedlegg 1 – CV nøkkelpersonell. Det skal leveres CV for 7 nøkkelressurser iht. bilag 1 – Oppdragsgivers kravspesifikasjon. CV-er utover tillatte antall CV-er vil ikke bli evaluert.
Kvalifikasjonskrav 1

6.2.2. Krav til skatteattest Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristen. Med skatteattest menes: For norske leverandører: • Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn For utenlandske leverandører: • Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner