Anbudsoversikt for Hovedbankavtale for Stavanger kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bank- og finansformidlingstjenester

Stavanger Kommune trenger banktjenester for å levere hovedbankavtale i Stavanger til en verdi av 4 000 000 NOK. Avtalen skal dekke kommunens behov for banktjenester, inkludert retten for visse andre virksomheter til å inngå samme avtale. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne fremvise miljøsertifisering som ISO 14001 eller tilsvarende og ha erfaring fra minst tre lignende oppdrag fra kommuner eller fylkeskommuner med over 10 000 innbyggere.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Hovedbankavtale for Stavanger kommune
Lokasjon
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet - kvalifikasjonskrav og dokumentasjon Det kreves at leverandøren har økonomisk evne til gjennomføring av avtalen. Følgende dokumentasjon skal vedlegges: Leverandøren skal ha en dokumentert rating på minimum A- eller tilsvarende fra minst ett av de tre anerkjente ratingselskapene Moody`s, Standard & Poor eller Fitch. Det skal også fremlegges foretakets siste revisorgodkjente delårsregnskap eller utdrag fra dette som bekrefter at forvaltningskapital er over NOK 150 milliarder.
Kvalifikasjonskrav 2
Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder
Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Se krav i felt C "Miljøledelsetiltak". Som dokumentasjonsbevis må attester for relevant miljøsertifisering som ISO 14001 eller EMAS, Miljøfyrtårn eller annen dokumentasjon kunne fremlegges på forespørsel. Alternativt kan krav til miljøledelsetiltak oppfylles ved dokumentasjonskrav som angitt i felt C "Miljøledelsetiltak".
Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonsbevis: Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente opplysninger om leverandørens foretak fra Experian (oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Dersom leverandørens foretak er registrert utenfor Norge, må leverandøren på forespørsel kunne fremlegge dokumentasjon som godtgjør at de er registrert i et bransjeregister eller annet foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor de er etablert.
Kvalifikasjonskrav 4
Konsesjon
Leverandøren skal ha konsesjon til å drive bankvirksomhet i Norge og skal fremlegge dokumentasjon, gitt av Finanstilsynet
Kvalifikasjonskrav 5
Bare for tjenester
Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Det kreves erfaring fra minst 3 tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes oppdrag fra kommuner eller fylkeskommuner med over 10 000 innbyggere. Det kreves dokumentert meget god gjennomføringsevne. Dokumentasjonsbevis: Leverandøren må på forespørsel kunne fremlegge en liste over de viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, og denne skal som minimum inneholde: - Kort beskrivelse av oppdraget - Størrelse eller verdi på leveransene - Tidspunkt (kontraktsperiode) - Navn på kundene og en kort beskrivelse av disse Kontaktinformasjon til relevante kunder fra listen må kunne fremlegges på forespørsel.
Kvalifikasjonskrav 6
Miljøledelsestiltak
Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem for å sikre at Leverandøren er egnet til å oppfylle miljøkrav stilt i konkurransegrunnlaget og kontraktsvilkårene. Dokumentasjonsbevis: Leverandøren skal på forespørsel kunne fremlegge en kortfattet redegjørelse, maksimalt én (1) A4- side, som oppgir Leverandørens uttalte miljømål, status for miljøarbeid i egen virksomhet og planlagte tiltak, av relevans for denne kontrakt. Alternativt kan kravet dokumenteres oppfylt ved å oppfylle dokumentasjonskrav som angitt i felt D og "Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder".

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner