Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - E-læring og undervisning

Gjennom bruk av spillteknologi i undervisningen ønsker vi å gi studentene mer motivasjon, øvelse og kompetanse. Læringsutbytte vil være knyttet til å forstå og kunne anvende grunnleggende atferdsanalyse i ulike sammenhenger. Det er fire sentrale kompetanseområder som spesielt etterlyses av studenter og i arbeidslivet, disse er: begrepsetablering, informasjonsinnhenting, analyse og opplæringsprosedyrer. Formålet med anskaffelsen er å gi studentene trening som vil gjøre dem tryggere når de skal utøve disse ferdighetene i reelle situasjoner – gjennom utdanningen og senere i yrkeslivet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Gjennom bruk av spillteknologi i undervisningen ønsker vi å gi studentene mer motivasjon, øvelse og kompetanse. Læringsutbytte vil være knyttet til å forstå og kunne anvende grunnleggende atferdsanalyse i ulike sammenhenger. Det er fire sentrale kompetanseområder som spesielt etterlyses av studenter og i arbeidslivet, disse er: begrepsetablering, informasjonsinnhenting, analyse og opplæringsprosedyrer. Formålet med anskaffelsen er å gi studentene trening som vil gjøre dem tryggere når de skal utøve disse ferdighetene i reelle situasjoner – gjennom utdanningen og senere i yrkeslivet.

    Kontakt navn
    Anne Marit Ringvold
    Kontakt e-post
    anmaritr@oslomet.no
    Adresse
    Pilestredet 46, 0167 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner