Aktieselskapet Vinmonopolet
25-037 RFI Utsetting av IT drift
Aktieselskapet Vinmonopolet planlegger anskaffelsen av IT-driftstjenester og ber om informasjon i henhold til vedlagte dokument.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Konkurransen gjelder levering av IT-løsning for flyktninge- og integreringstjenesten i Vinje kommune. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 1.500.000,- eks. mva (over 4 år) og er under EØS- terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKonkurransen gjelder levering av IT-løsning for flyktninge- og integreringstjenesten i Vinje kommune. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 1.500.000,- eks. mva (over 4 år) og er under EØS- terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Aktieselskapet Vinmonopolet planlegger anskaffelsen av IT-driftstjenester og ber om informasjon i henhold til vedlagte dokument.
Ikt Valdres Iks trenger konsulenttjenester innen IKT-systemer og plattformer for å levere bistand til en verdi av 2 000 000 NOK. Anbudet omfatter støtte til implementering, drift, forvaltning og rådgivning av ulike IT-systemer og applikasjoner.
Ikt Valdres Iks planlegger anskaffelsen av et forretningssystem/forsystem for Valdres Kommunale Renovasjon, da dagens fagsystem er besluttet avviklet av leverandør. Valdres Kommunale Renovasjon er et lite renovasjonsselskap som hverken har kompetanse eller ressurser til å bidra i utviklingsprosjekter eller uttesting av nye systemer. Eventuelle innsigelser mot inngåelsen av denne kontrakten må være oppdragsgiver i hende innen fristen.
Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et moderne og brukervennlig konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) med tilhørende opsjoner, som skal bidra til økt effektivitet i innkjøpsarbeidet, redusere kompleksiteten, automatisere prosesser, forbedre etterlevelse av regelverk, og støtte digitalisering med fremtidig integrasjon av kunstig intelligens. Leverandører inviteres til å melde seg på markedsdialogen for å gi innspill til den fremtidige anskaffelsen.
Øvre Eiker Kommune, sammen med Lier vei, vann og avløp og Modum kommune, trenger et timeregistreringssystem med tilhørende moduler. Løsningen skal være et støttesystem for timeregistrering, ressursstyring, oversikt over maskintimer og materiellforbruk, med gode rapporteringsmuligheter for oversikt og prosjektregnskap. I tillegg skal systemet støtte dokumenthåndtering/-tilgjengeliggjøring og HMS-oppgaver. Opsjoner inkluderer Lier basis og Lier Eiendom. Tildelingskriteriene vektes med 55% for løsningsforslag, funksjonalitet og brukervennlighet, 15% for implementering, 15% for service og oppdragsspesifikk kompetanse, og 15% for priser og kostnader.