Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bil- og leasingtjenester

Råde Kommune trenger levering av elektriske kjøretøy for å dekke forskjellige transportbehov til en verdi av 2 610 000 NOK. Anbudet omfatter innkjøp av fire nye elektriske biler, delt inn i delkontrakter for person- og varetransport. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha gjennomført minst 3 relevante oppdrag de siste 3 årene med detaljer om oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Råde kommune sitt kommunestyret har vedtatt at det skal kjøpes inn 4 biler i 2024. Bilene har forskjellig bruksmønster og skal dekke ulike behov, derfor deles det inn i delkontrakter. En leverandør kan tilby bil på kun en delkontrakt, eller alle. Bilene skal være nye. Bilene skal være elektriske og tilbudet må holde seg innenfor budsjettrammen som er satt. Følgende delkontrakter konkurranseutsettes - El. bil - 5 seter (kombinert person og varetransport). - Elektrisk bil til frakt av brukere. - 2 stk. elektriske varebiler

    Kontakt navn
    Gjermund Rønholt
    Kontakt telefon
    69295000
    Adresse
    Skråtorpveien 2A, 1640 RÅDE

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Kredittvurdering skal være basert på siste kjente regnskapstall.

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandøren skal ha gjennomført minimum 3 relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kjøp av biler 2024 - Råde kommune
Estimert verdi
2 610 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner