Anbudsoversikt for Kjøp av kontormøbler

Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Patentstyret har avlyst konkurransen for leverandører til å levere kontormøbler i Oslo. Anbudets vekting var ukjent.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Ikke oppgitt
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kjøp av kontormøbler
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Amal Karmi
Kontakt telefon
+47 22387300
Kontakt e-post
aka@patentstyret.no
Adresse
Innspurten 11C, 0663 OSLO
Lokasjon
Estimert verdi
8 000 000,00 kr
Beskrivelse
Patentstyret har til hensikt å inngå en rammeavtale om kjøp av kontormøbler.Patentstyret flytter inn i nye lokaler i Innspurten 11c (Valle Vision) i juni 2024. I forbindelse med flyttingen må oppdragsgiver anskaffe en betydelig mengde nytt inventar, ettersom mye av det eksisterende inventaret ikke vil passe inn i våre nye lokaler. Oppdragsgiver hadde til hensikt å benytte DFØ sin fellesavtale for kontormøbler, men på grunn av forsinkelser ser Patentstyret seg nødt til å kunngjøre en egen anbudskonkurranse for kontormøbler. Dette gjøres for å sikre at oppdragsgiver får nødvendig møblement på plass før vi flytter til våre nye lokaler på Innspurten 11c (Valle Vision). Planlagt innflytting er satt til 17. juni 2024.For mer informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til SSA-R, bilag 1.
Hovedtrekk i prosedyren
Patentstyret har til hensikt å inngå en rammeavtale om kjøp av kontormøbler.Patentstyret flytter inn i nye lokaler i Innspurten 11c (Valle Vision) i juni 2024. I forbindelse med flyttingen må oppdragsgiver anskaffe en betydelig mengde nytt inventar, ettersom mye av det eksisterende inventaret ikke vil passe inn i våre nye lokaler. Oppdragsgiver hadde til hensikt å benytte DFØ sin fellesavtale for kontormøbler, men på grunn av forsinkelser ser Patentstyret seg nødt til å kunngjøre en egen anbudskonkurranse for kontormøbler. Dette gjøres for å sikre at oppdragsgiver får nødvendig møblement på plass før vi flytter til våre nye lokaler på Innspurten 11c (Valle Vision). Planlagt innflytting er satt til 17. juni 2024.For mer informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til SSA-R, bilag 1.
Tildelingskriterium 1

Tildelingskriterium 2

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    9. feb. 2024, 13:54

  2. Endring i konkurranse

    15. feb. 2024, 08:59

  3. Endring i konkurranse

    4. mars 2024, 13:27

  4. Kunngjøring av resultat

    25. mars 2024

Se aktive konkurranser som ligner