Anbudsoversikt for Kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

PR- og kommunikasjon

I Norge bor over 11 500 barn og unge i fosterhjem. Antall barn i fosterhjem har økt med over 30 prosent de siste ti årene. Det overordnede målet er at vi til enhver tid har tilstrekkelig med fosterhjem. I dette ligger at ingen barn skal vente på fosterhjem etter at beslutning om fosterhjemsplassering er fattet. Kampanjer og markedsføring er et av flere virkemidler for å nå disse målene. Bufdir har ansvaret for nasjonale kampanjer og markedsføringstiltak knyttet til fosterhjemsrekruttering, og for å koordinere dette arbeidet med regionene. Videre har hver region ansvaret for egne regionale kampanjer og markedsføringstiltak. I forbindelse med denne oppgaven ønsker Bufdir å inngå rammeavtale for kommunikasjonsrådgivningstjenester med èn leverandør. Oppdragene i rammeavtalen omfatter bl.a. strategisk rådgivning, utvikling, gjennomføring og evaluering av kampanjer, særlig i digitale og sosiale medier, mediebyråtjenester og produksjon av kampanjemateriell.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Atyp AS
Antall mottatte tilbud
6
Kontraktsverdi
14 000 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 14 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering
Tilleggskategorier (CPV)
Tildelingskriterium 1

Oppgaveforståelse
Tildelingskriterium 2

Kompetanse og erfaring
Tildelingskriterium 3

Rutiner og responstid
Tildelingskriterium 4

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner