Anbudsoversikt for Kompetanse for videreutvikling og forvaltning av Dynamics 365 (prekvalifiseringsfase)

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Forretningsdrift

BKK AS trenger kompetanse innen Dynamics 365 for å levere videreutvikling og forvaltning av en feltløsning over 6 år. Leverandøren skal bidra med digital utvikling og rådgivning for å nå BKKs målsetninger for feltløsningen. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha finansiell styrke og et dokumentert kvalitetsledelsessystem. Anbudets vekting er 40% for tilbudte ressurser, 30% for oppdragsforståelse, og 30% for kostnad.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kompetanse for videreutvikling og forvaltning av Dynamics 365 (prekvalifiseringsfase)
Varighet
72 måneder
Tildelingskriterium 1
Tilbudte ressurser
Tildelingskriterium: Tilbudte ressurser: - Kompetanse, erfaring og resultater for leverandørens tilbudte ressurser - Hvordan Leverandør vil håndtere kundens kapasitetsbehov i avtaleperioden - Hvordan Leverandør vil sørge for sikring og stabilitet av egne ressurser Tilbudte ressurser for både avtalen og oppstartprosjekt kan bli kalt inn til intervju som del av evalueringsgrunnlaget. Dokumentasjon: • Ressurser tilbudt oppstartprosjektet • Oversikt over fremviste ressurser for Kontrakten • Beskrivelse av håndtering, sikring og stabilitet av ressurser For alle ressurser skal det leveres CV (skal som minimum inneholde personalia, utdanning, relevante kurs og tidsangivelse av relevant erfaring. CV bør ikke overstige 3 A4 sider). CV skal inneholde referanser med kontaktopplysninger (navn, telefon og e-post) for tilbudte ressurs.
Tildelingskriterium 2
Oppdragsforståelse
Tildelingskriterium: Oppdragsforståelse: - Leverandørens bidrag til Kundens måloppnåelse, herunder også samhandling - Leverandørens forståelse for utvikling og vedlikehold - Forslag til gjennomføring av Oppstartprosjekt Dokumentasjon: • Leverandørens besvarelse av Bilag 1 og 2 • Foreslått plan og gjennomføring for oppstartprosjektet (bestilling 1)
Tildelingskriterium 3
Kostnad
Tildelingskriterium: Kostnad: - Oppdragsgiver vil vurdere kostnad for første Bestilling – oppstartprosjektet. - Pris på gjennomsnittsuttak av ressurskategorier per år i en avtaleperiode på 6 år basert på foreslåtte ressurser. Også andre moment, som naturlig vil kunne tolkes inn under «kostand», kan bli gjenstand for evaluering. Dette gjelder også for eventuelle forbehold som vil ha økonomisk betydning. Alle kostnadselementer vil være gjenstand for forhandling Dokumentasjon: • Leverandør skal oppgi sine tilbudte timepriser i Vedlegg 1 - Del III – punkt 5.1 • Leverandør skal oppgi pris/modell på Oppstartsprosjektet i Vedlegg 2- Bestilling 1 • Leverandør skal legge inn forslag til sanksjoner i Vedlegg 1 - Del III punkt 5.9.1 og 5.9.2
Kvalifikasjonskrav 1
Krav til økonomisk og finansiell stilling
Krav: Leverandøren skal ha finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra de siste 3 år. Dersom årsregnskapet for fjoråret ikke er ferdigstilt ved tilbudsfristens utløp for denne konkurransen skal det i tillegg vedlegges foreløpig årsregnskap for fjoråret. Dersom det foreligger grunner som gjør at det ikke kan vedlegges foreløpig årsregnskap, skal leverandøren dokumentere finansiell annen egnet måte. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å foreta en kredittvurdering fra Experian. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet. For norske leverandører henter oppdragsgiver reviderte årsregnskap fra Brønnøysundregisteret. De norske leverandørene skal derfor ikke levere reviderte årsregnskap. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Krav til kvalitetsledelsessystem
Krav: Leverandøren skal ha et dokumentert kvalitetsledelsessystem. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Dersom leverandøren er sertifisert i henhold til ISO 9001 eller tilsvarende kvalitetssikringssertifiseringer, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Krav til miljøledelsessystem
Krav: Leverandøren skal ha et dokumentert miljøledelsessystem. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens miljøsystem. Dersom leverandøren er sertifisert av et offentlig sertifiseringsorgan (EMAS, Miljøfyrtårn, ISO 14001, eller annet anerkjent miljøledelsessystem/standard) er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 4
Krav til skatteattest
Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra søknadsfristen. Med skatteattest menes: For norske leverandører: • Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn For utenlandske leverandører: • Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Kvalifikasjonskrav 5
Krav til firmaattest
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske leverandører: • Firmaattest. For norske leverandører henter oppdragsgiver firmaattest fra Brønnøysundregisteret. De norske leverandørene skal derfor ikke levere firmaattest. Utenlandske leverandører: • Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 6
Krav til gjennomføringsevne
Krav: Leverandøren skal ha god gjennomføringsevne til å oppfylle kontrakten. Tilgang til ressurser med fag- og/eller bransjekunnskap vil telle positivt. Dokumentasjon: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: • En oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet. • En beskrivelse som gir en utdypende oversikt over de enheter hos leverandøren som vil være relevante for de leveransene som skal leveres under avtalen. • Antall ressurser med fag- og/eller bransjekunnskap som vil være relevante for avtalen ift. den kompetanse og omfang som er angitt, innenfor: o Oppdragsansvarlig o Team/Leveranseleder o Produktleder o Løsningsarkitekt o Tech lead o Utviklere o Testleder o Tester Det skal kun oppgis antall ressurser som vil være relevant for leveranser under avtalen. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 7
Krav til relevant erfaring
Krav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser. Dokumentasjon: En beskrivelse av (minimum 1 og maksimum 3) relevante og lignende leveranser de 3 siste årene. Referanser må stå i forhold til BKKs skisserte omfang på avtalen og de ambisjoner som er angitt i Bilag 1 til den vedlagte avtalen. Vi ber om at mal i Vedlegg B benyttes. Oversikten over leveransene skal uansett minimum inneholde: • Beskrivelse av leveransen, fra oppstart til avslutning. • Tidspunkt for gjennomføring. • Omfang av leveranse i beløp. Oppdragsgiveren skal ha mulighet til å kontakte referanseperson som oppgis Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner