Anbudsoversikt for Kvalitetssystem

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT- drift og vedlikehold

Konkurransen gjelder levering av kvalitetssystem til Øvre Eiker kommune. Øvre Eiker kommune har til hensikt å anskaffe en brukervennlig og lett tilgjengelig digital løsning for et skybasert og helhetlig kvalitetssystem. Det nye kvalitetssystemet skal sikre tydelighet rundt kommunens interne prosesser, prosedyrer, arbeidsoppgaver og ansvarsforhold. Fokus skal være på forbedring av arbeidsprosesser og tjenestekvalitet. Systemet skal bidra til å sikre etterlevelse av og tilgang til gjeldende lover, regler og standarder. Løsningen skal innbefatte blant annet løsninger for dokumentstyring, versjonshåndtering, prosesstyring, risikostyring, avviksmelding- og håndtering, forbedringsprosesser, sykefraværsoppfølging, statistikk og rapportering. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 200.000,- eks. mva per år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner