Anbudsoversikt for Leasing av biler Øygarden kommune 2021 - 2025
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bil- og leasingtjenester
Øygarden kommune ynskjer å inngå kontrakt om operasjonell leasing av nye køyretøy med leverandør av bilar og billeasing. Oppdragsgjevar vil ha behov for fleire ulike typar bilar, då med tanke på bruksområde og framkomstevne. For oppdragsgjevar er det imidlertid ikkje aktuelt å etterspørje hybridbilar.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Leasing av biler Øygarden kommune 2021 - 2025
- Tilleggskategorier (CPV)
- 34100000 Motorkjøretøy
- 34110000 Personbiler
- 34111100 Stasjonsvogner
- 34114400 Minibusser
- 34115000 Andre passasjerbiler
- 34136100 Små varevogner
- 34144900 El-kjøretøyer
- 50100000 Reparasjon, vedlikehold og tilhørende tjenester tilknyttet kjøretøyer og dets utstyr
- 50111100 Forvaltning av vognpark
- 66114000 Finansiell leasingstjenester
- Estimert verdi
- 50 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kvalitet
Krav: Leverandøren skal vere registrert i et fagleg register, foretaksregister eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske tilbydarar: Firmaattest. Utanlandske tilbydarar: Stadfesting på at tilbydaren er registrert i bransjeregister eller føretaksregister i samsvar med lovgjevinga i det landet kor tilbydaren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkeleg økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverde utan krav til sikkerheitstilling vil vere tilstrekkeleg til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjende rekneskapstal. Ratinga skal vere utført av kredittopplysningsverksemd som har konsesjon til å drive slik verksemd. Årsregnskap frå dei siste to år. Disse må innehalde noter, styrets beretning og revisjonsberetning. Det åpnes for enhver annen dokumentasjon som oppdragsgiver finner tilstrekkelig.
Krav: Leverandøren må ha erfaring frå gjennomføring av samanliknbare/tilsvarande oppdrag. Dokumentasjonskrav: Leverandør må i så fall fylla ut del I vedlegg 5 - Referanseskjema med kontaktadressar, med dei 3 viktigaste relevante leveransar dei siste 5 åra. Det er leverandøren sitt ansvar å dokumentere relevans gjennom skildringa. Leverandøren kan dokumentere erfaringa ved å vise til kompetanse til personell han rår over og kan nytte til dette oppdraget, sjølv om erfaringa er opparbeidd medan personellet har utført teneste for ein annan leverandør. Krav: Leverandøren skal ha implementert og ha eit godt og velfungerande kvalitetssikringssystem for å sikra kvaliteten i gjennomføring i denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon skal i så fall gis på ein av følgjande måtar: Alternativ 1: Om leverandør innehar ISO 9001:2015 sertifikat, eller tilsvarande 3. partsverifiserte system, er gyldig sertifikat tilstrekkeleg dokumentasjon. Alternativ 2: Ei skildring av leverandøren sin implementerte system for kvalitetssikring, med vekt på ressursstyring, ansvar, rutinar for internkontroll, og avvikshåndtering (arbeid med korrigerende og preventive tiltak) og kontinuerleg analyse og forbetring. Krav: Leverandøren skal ha implementert eit miljøleiingssystem. Leverandør skal ha som mål at bedrifta oppnår kontinuerleg forbetring av sin miljøpåverknad. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon skal i så fall gis på ein av følgjande måtar: Alternativ 1: Om leverandør er sertifisert for miljøleiing av tredjeparts-verifiserte systemer (ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende), vil dette vere tilstrekkeleg for å dokumentere oppfylling av kravet. Alternativ 2: Dersom leverandøren ikkje er sertifisert skal det leverast dokumentasjon for det miljøleiingssystemet han har implementert. Beskriving av leverandørs rutinar for miljøstyring.