Anbudsoversikt for Levering av sak- og arkivsystem | Regiondata
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling
Kunden ønsker å inngå avtale med en leverandør om levering av en standard sak-arkivløsning for elektronisk registrering, saksbehandling, utvalgsbehandling og arkivering. Løsningen skal også ivareta samhandling mellom sak- arkivsystemet og aktuelle fagsystemer og legge til rette for elektronisk samhandling mellom kommunene og eksterne aktører, både offentlige og private. Systemet skal ha funksjoner for automatiserte behandlingsprosesser. Løsningen skal være godkjent etter NOARK5-standarden.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Levering av sak- og arkivsystem | Regiondata
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 72 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha den nødvendige økonomiske og finansielle kapasitet til å utføre kontrakten. Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Minimumskrav: Det er tilstrekkelig for å oppfylle kravet at leverandøren har oppnådd kredittratingen «kredittverdig» eller tilsvarende. Tilbyderen kan vise til sin økonomiske og finansielle stilling med et hvert dokument som Oppdragsgiver kan akseptere, f.eks. «kredittrating» ikke eldre enn 6 måneder fra anerkjent kredittratingvirksomhet, årsregnskap fra siste 3 år med revisors beretning og noter eller relevante garantier. Erklæres. Dokumenteres på forespørsel. Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. Utenlandske tilbydere skal ikke levere skatteattest.
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Gjennomføringsevne Det kreves god gjennomføringsevne og at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. Erfaring Leverandøren må ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag, det vil si god erfaring med implementering, idriftsettelse, support og vedlikehold av tilsvarende løsninger. Kvalitetsstyring Oppdraget krever leverandører som har systemer for kvalitetsstyring. Minimumskrav: Gjennomføringsevne En beskrivelse av tekniske personell/ enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av denne kontrakten. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom sin beskrivelse. Leverandøren kan dokumentere gjennomføringsevne ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Erklæres. Dokumenteres på forespørsel. Erfaring Beskrivelse av leverandørens inntil tre mest sammenlignbare oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere: • Mottaker (navn, telefon og e-post) • Oppdragets omfang og verdi • Leveringstidspunkt og varighet • Beskrivelse av leveransen Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom sin beskrivelse. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Benytt Vedlegg 5. Leveres sammen med forespørsel om å delta i konkurransen. Kvalitetsstyring Beskrivelse av firmaets rutiner vedørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, kontinuerlig forbedring, ressursstyring og ledelsens ansvar. Om leverandøren innehar gyldig ISO 9001 sertifikat aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. Erklæres. Dokumenteres på forespørsel.