Anbudsoversikt for Løpende vedlikehold og drift av lekeplasser

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anleggs- og veibygging

Oslobygg KF trenger vedlikehold og driftskompetanse for å levere løpende vedlikehold av lekeplasser i Oslo over 4 år til en verdi av 46 000 000 NOK. Det skal utføres reparasjoner, påfylling av falldempende underlag, utbytting av rundstokker og lignende arbeider på skoler og barnehager. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha relevant erfaring med lignende oppdrag og et system for aktsomhetsvurderinger samt tilfredsstillende kvalitetssikrings- og miljøledelsestiltak. Anbudets vekting er pris: 40%, oppdragsforståelse: 30% og service: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Løpende vedlikehold og drift av lekeplasser
Lokasjon
Estimert verdi
46 000 000,00 kr
Varighet
4 år
Tildelingskriterium 1
Pris
• Ferdig utfylt prisskjema som følger av vedlegg 3 - Prisskjema
Tildelingskriterium 2
Oppdragsforståelse
Oppdragsforståelse Oppdragsgiver vil særlig vektlegge: • Miljø og avfallshåndtering • Reparasjon av gummidekke • Kapasitet • HMS, herunder sikkerhet i utførelse Beskrives for ønsket portefølje: • Håndtering av skole i drift eller • Håndtering av barnehage i drift
Tildelingskriterium 3
Service
Oppdragsgiver vil særlig vektlegge: • Kommunikasjon med Oppdragsgiver • Intern arbeidsplan rundt: o Utrykning ordinære oppdrag o Utrykning hasteoppdrag o Håndtering av avvik
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten.
• Oppdragsgiver vil innhente kredittrating som er basert på siste kjente regnskapstall. • Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente årsregnskap eller annen dokumentasjon dersom dette er nødvendig for å evaluere kravet. • Leverandøren kan fremlegge all dokumentasjon som de mener er relevant for vurderingen av deres økonomiske kapasitet.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.
• Norske selskaper: Firmaattest. • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha god kompetanse og erfaring fra oppdrag av tilsvarende art, størrelse og kompleksitet, herunder erfaring med: • Løpende vedlikehold og drift av lekeplassutstyr
• Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Det skal dokumenteres erfaring med: - Drift, vedlikehold og etablering av lekeplassutstyr. • Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontrollere oppgitte referanser.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal være egnet til å oppfylle kontrakts krav til aktsomhetsvurderinger i rammeavtalens pkt. 11
• En beskrivelse av Leverandørens systemer for å arbeide med aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper for næringsliv og menneskerettigheter (UNGP) og OECDs retningslinjer for flernasjonale selskaper. Dokumentasjonen skal inneholde: • Formelle policy/retningslinjer som omfatter en forpliktelse om å etterleve krav til et ansvarlig næringsliv. Leverandøren anbefales å bruke vedlegg 6 - Svarskjema kvalifikasjonskrav B - Aktsomhetsvurdering Det spesifisere at det kan henvises til dokumenter på engelsk/skandinavisk språk for oppfyllelse av dette kravet.
Kvalifikasjonskrav 5
Leverandøren skal ha et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem for tjenestene som skal leveres.
• Leverandørens beskrivelse av kvalitetssikringstiltak, herunder prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten. eller • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015.
Kvalifikasjonskrav 6
Leverandøren skal ha tilfredsstillende miljøledelsestiltak for tjenestene som skal leveres.
• En beskrivelse av miljøledelsestiltak, herunder om prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten som dekker temaene avfall og transport. eller • Attest for leverandørens miljøledelsessystem eller miljøledelsesstandarder utstedt av uavhengige organer, f.eks. ISO 14001, Miljøfyrtårn, EMAS.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner