Anbudsoversikt for Markedsføringsverktøy for sosiale medier

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet (NTNU) har inngått en avtale med Lighthouse8 AS for levering av et markedsanalyseverktøy for administrering, overvåking og analyse av digital markedsføring på ca. 20 kontoer på plattformer som Meta, LinkedIn, Snapchat og TikTok. Avtalen har en varighet på 3 år og en total verdi på 900 000 kroner. Verktøyet skal gi innsikt for å måle markedsføringsresultater, og all dokumentasjon, opplæring og support skal være på norsk. Konkurransen hadde fire deltakere, og tildelingskriteriene var basert på pris, miljø og kvalitet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Fyr Technologies AS
Andre tilbydere
  • Infomedia Norge AS
  • Meltwater Sweden AB
  • Vode AS
Kontraktsverdi
900 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Markedsføringsverktøy for sosiale medier
Estimert verdi
1 000 000,00 kr
Varighet
3 år
Tildelingskriterium 1
Pris
Tildelingskriterium 2
Miljø
Tildelingskriterium 3
Kvalitet

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner