Anbudsoversikt for Markedsføringsverktøy for sosiale medier

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet (NTNU) har inngått en avtale med Lighthouse8 AS for levering av et markedsanalyseverktøy for administrering, overvåking og analyse av digital markedsføring på ca. 20 kontoer på plattformer som Meta, LinkedIn, Snapchat og TikTok. Avtalen har en varighet på 3 år og en total verdi på 900 000 kroner. Verktøyet skal gi innsikt for å måle markedsføringsresultater, og all dokumentasjon, opplæring og support skal være på norsk. Konkurransen hadde fire deltakere, og tildelingskriteriene var basert på pris, miljø og kvalitet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinner
Fyr Technologies AS
Andre tilbydere
  • Infomedia Norge AS
  • Meltwater Sweden AB
  • Vode AS
Kontraktsverdi
900 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Markedsføringsverktøy for sosiale medier
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Larissa Vajenina
Kontakt telefon
47 73 59 80 80
Adresse
Høgskoleringen 1, 7034 TRONDHEIM
Estimert verdi
1 000 000,00 kr
Varighet
3 år
Beskrivelse
Kommunikasjonsavdelingen ved NTNU har behov for et markedsanalyseverktøy for administrering, overvåking og analyse av vår digitale markedsføring på ca 20 kontoer fordelt på Meta, LinkedIn, Snapchat og TikTok. En programvare eller applikasjon som analyserer data og gir oss innsikt for å måle resultatene av markedsføringen, ikke et «altomfattende» publiseringsverktøy. All dokumentasjon, opplæring og support skal være på Norsk.
Tildelingskriterium 1
Pris
Tildelingskriterium 2
Miljø
Tildelingskriterium 3
Kvalitet

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    3. okt. 2024, 10:48

  2. Vinner kåret

    27. nov. 2024, 00:00

  3. Kunngjøring av resultat

    12. des. 2024

Se aktive konkurranser som ligner