Telemark Fylkeskommune
Sak- og arkivsystem
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
Skatteetatens eksisterende fagsystemer for innkreving skal konsolideres til én ny fellesløsning. Planlegging og gjennomføring er programorganisert med en rekke underliggende prosjekter. Ett av prosjektene skal bl.a. vurdere hvordan behov knyttet til saksbehandling kan dekkes på en best mulig måte. Formålet med markedsundersøkelsen er å få bedre innsikt i muligheter, begrensninger m.m. i de standardverktøy for saksbehandling som p.t. finnes i markedet.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSkatteetatens eksisterende fagsystemer for innkreving skal konsolideres til én ny fellesløsning. Planlegging og gjennomføring er programorganisert med en rekke underliggende prosjekter. Ett av prosjektene skal bl.a. vurdere hvordan behov knyttet til saksbehandling kan dekkes på en best mulig måte. Formålet med markedsundersøkelsen er å få bedre innsikt i muligheter, begrensninger m.m. i de standardverktøy for saksbehandling som p.t. finnes i markedet.
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
IKT Agder Iks planlegger anskaffelsen av et nytt administrativt saksbehandlingssystem for 14 kommuner og Agder Fylkeskommune. Leverandører inviteres til dialog for å legge frem forslag og drøfte muligheter i dagens løsninger for å imøtekomme fremtidige utfordringer og behov.
Sandnes Kommune planlegger anskaffelsen av et økonomisystem til det offentlige med funksjonalitet for lønnsforhandlinger og ivaretagelse av klima- og miljø. Leverandører inviteres til å gi tilbakemelding på spørsmål angående lønnsforhandlingsfunksjonalitet og ivaretagelse av klima- og miljø i anskaffelsen, som beskrevet i den vedlagte markedsundersøkelsen.
Sandnes kommune planlegger anskaffelsen av en frittstående arkivkjerne som en SaaS-tjeneste, med fokus på tilstrekkelig sikkerhet for sensitive personopplysninger og mulighet til å arkivere informasjon fra mange fagsystemer og eksterne løsninger. Leverandører oppfordres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å se vedlagt markedsundersøkelse med vedlegg. Documaster AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Øvre Eiker Kommune planlegger anskaffelsen av et timeregistreringssystem med tilhørende moduler, som skal gi systemstøtte for timeregistrering, ressursstyring, oversikt over maskintimer og materielt forbruk, samt gode rapporteringsmuligheter for oversikt og prosjektregnskap. Leverandører inviteres til å gi tilbakemelding gjennom denne markedsundersøkelsen (RFI) før konkurransen kunngjøres.