Anbudsoversikt for Møbler og inventar til kontormiljø i NORCE Research AS

Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Norce Norwegian Research Centre AS trenger møbler og inventar til kontormiljø for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 2,5 millioner kroner. Avtalen omfatter levering, montering, oppfølging og tilpasning av kontormøbler for individuelle arbeidsplasser, møterom, sosiale soner og oppbevaringsmøbler på alle oppdragsgivers lokasjoner i Vestland. Leverandøren må ta hensyn til miljø- og klimamessige faktorer, inkludert bærekraft og ressursbruk, som en del av tildelingskriteriene. Tildelingskriteriene er vektet med 40% for produkt og leveransekvalitet, 30% for pris, og 30% for miljø og bærekraft. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av kvalitetssikringssystem, som ISO 9001, og et tredjepartssertifisert miljøledelsessystem, som EMAS eller ISO 14001.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Møbler og inventar til kontormiljø i NORCE Research AS
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Gunn Inger Jæger
Kontakt telefon
+47 99290522
Adresse
Nygårdsgaten 112, 5008 BERGEN
Lokasjon
Estimert verdi
2 500 000,00 kr
Beskrivelse
Rammevtale som skal sikre enkel og effektiv tilgang til møbler og inventar for alle Oppdragsgivers lokasjoner. Avtalen omfatter kjøp av kontormøbler for individuelle arbeidsplasser, møbler til møterom, sittegrupper og møbler til sosiale soner, oppbevaringsmøbler samt andre typer møbler og inventar som er nødvendige på en arbeidsplass. Leveransen inkluderer både levering, montering, oppfølging og tilpasning.
Oppdragsgiver vil i konkurransen stille krav til at Leverandøren tar hensyn til miljø- og klimamessige faktorer i gjennomføringen av avtalen. Dette kan inkludere både krav knyttet til bærekraft, ressursbruk og reduksjon av miljøpåvirkning, og som en del av tildelingskriteriene.
Konkurranselgrunnlaget består av vedlagte konkurransebestemmelser med tilhørende vedlegg samt utkast til kontrakt.
Oppdragsgiver vil benytte eBevis for å hente inn dokumentasjon fra offentlige registre.Leverandøren trenger ikke å sende inn dokumentasjon som kan innhentes på denne måten, men har ansvar for at informasjon i offentlige registre er korrekt og oppdatert
For å få sitt tilbud evaluert må leverandøren bekrefte at alle kvalifikasjonskrav er besvart og dokumentert. Dette gjøres i Artifik under punktet Kvalifikasjonskrav.
Tildelingskriterium 1

Produkt og leveranse kvalitet
Tildelingskriterium 2

Pris
Tildelingskriterium 3

Miljø og bærekraft
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens registrering, autorisasjon mv.
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Documentation requirements: -Norske selskaper: Firmaattest -Utenlandske selskaper: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et foretaksregister/bransjeregister iht nasjonale krav i det land leverandøren er etablert er etablert. Dokumenteres ved besvarelse av ESPD.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandørens attest for skatt og merverdiavgift
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Documentation requirements: Norske leverandører skal leverer en skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd. Dokumentet er å få hos skatteetaten på www.altinn.no. Utenlandske leverandører skal legge frem attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Dokumenteres ved besvarelse av ESPD.
Kvalifikasjonskrav 3
Kvalitetssikring og Leverandørstyring
Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av leveransen, herunder system for sporbarhet i leverandørkjeden for de varegruppene som er omfattet av avtalen. Documentation requirements: Leverandøren skal fremlegge attest for sitt kvalitetssikringssystem utstedt av et uavhengig organ, som bekrefter oppfyllelse av relevante kvalitetssikringsstandarder, for eksempel ISO 9001 eller tilsvarende.   Alternativt: Oppdragsgiver vil også godta annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Dette skal minst omfatte en overordnet beskrivelse av systemet, tilpasset denne avtalen, med en maksimal lengde på to A4-sider. Videre skal leverandøren beskrive styringen av leverandørkjeden samt sporingssystemene som vil bli benyttet for å sikre oppfyllelse av kontrakten.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandørens miljøledelsessystem
Leverandøren skal ha et tredjepartssertifisert miljøledelsessystem som EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende.   Documentation requirements: ·       Gyldig lisensnummer for EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn utstedt av uavhengige organer. Oppdragsgiver vil også godta andre tilsvarende attester utstedt av organer i andre EØS stater. ·       Annen dokumentasjon på tilsvarende miljøledelsestiltak kan godtas, forutsatt at leverandøren ikke har hatt mulighet til å skaffe attesten som nevnt innen de fastsatte fristene i konkurransegrunnlaget. Dette må imidlertid ikke være et resultat av leverandørens egen mangel på tiltak. ·        Dersom leverandøren ikke har sertifisering på tilbudstidspunktet, kan en konkret fremdriftsplan for å oppnå sertifisering innen 6 måneder etter kontraktsignering, godkjent av en relevant instans som nevnt ovenfor, aksepteres.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av resultat

    16. mai 2025

  2. Kunngjøring av konkurranse

    16. mai 2025, 10:56

  3. Frist for innlevering

    1 måned

    19. juni 2025, 10:00

  4. Startdato for avtale

    1. aug. 2025, 00:00

  5. Sluttdato for avtale

    1. aug. 2029, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner