Cobrief Logo
Brief

Bankenes Sikringsfond trenger en rammeavtale for utvikling, forvaltning og generell IT-støtte til digitale løsninger over 5 år, med en estimert totalverdi på 20-35 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Avtalen omfatter bistand til design, utvikling og produksjonssetting av en ny Sikringsportal, samt forvaltning og videreutvikling av denne og Utbetalingsportalen, i tillegg til generell IT-utvikling. Kvalitet vektes 70 % og pris 30 %.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Bankenes sikringsfond har til hensikt å inngå rammeavtale med én leverandør for utvikling, forvaltning og generell IT-støtte til Bankenes sikringsfonds digitale løsninger. Avtalen omfatter bistand til utvikling og videreutvikling av Sikringsportalen og Utbetalingsportalen, samt generell IT-utvikling etter behov.Hovedtrekkene i prosedyrenFormålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtale med én Leverandør for utvikling, forvaltning, videreutvikling og generell IT-støtte knyttet til Bankenes sikringsfonds sentrale digitale løsninger. Anskaffelsen skal ivareta behovet for ny-utvikling av en eksisterende portal, videreutvikling og forvaltning av både nye og eksisterende digitale løsninger, samt tilhørende rådgivningstjenester. Gjennom inngåelse av rammeavtale og tilknyttede kontrakter skal Bankenes sikringsfond sikre fleksibilitet, kvalitet og leveringssikkerhet over tid. Denne anskaffelsen omfatter dermed i hovedsak 4 tjenestegrupper som beskrevet nedenfor:1) Utvikling av ny Sikringsportal - Innebærer å inngå avtale med Leverandør for bistand til design, utvikling og produksjonssetting av ny Sikringsportal.2) Forvaltning og videreutvikling av ny Sikringsportal- Innebærer å inngå avtale med Leverandør for forvaltning og videreutvikling av ny Sikringsportal.3) Forvaltning og videreutvikling Utbetalingsportalen - Innebærer å inngå avtale med Leverandør for forvaltning og videreutvikling av Utbetalingsportalen.4) Støtte til generell IT utvikling - Innebærer å inngå avtale med Leverandør for bistand til generelle IT utviklingsoppgaver/prosjekter på eksisterende og andre løsninger som Kunden måtte ha behov for. Fullstendig beskrivelse av leveransene følger av de individuelle avtalene med respektive kravspesifikasjoner og andre tilhørende bilag. Oppstart er etter kontraktsinngåelse, og det tas sikte på at utviklingen av portalen vil foregå ut 2026. Rammeavtalens totale verdi er estimert til kr. 20-35 millioner for hele perioden inkludert opsjoner. Estimatet er basert på blant annet markedsundersøkelser og eksisterende avtaler. Ettersom det er usikkerhet knyttet til omfanget av de forskjellige tjenestegruppene, settes rammeavtalens maksimale verdi til kr 45 millioner.

    Kontakt navn
    Morten Bakke
    Kontakt telefon
    +47 23284242
    Adresse
    Dronning Mauds gate 10, 0250 OSLO

Se hele utlysningen

Tittel
Prekvalifisering: Rammeavtale for utvikling og forvaltning av digitale løsninger i Bankenes sikringsfond
Estimert verdi
45 000 000,00 kr
Varighet
60 måneder
Tildelingskriterium 1
Kvalitet
Kvalitet poengsettes med absolutt poengmodell.
Tildelingskriterium 2
Pris
Pris poengsettes med forholdsmessig metode
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav KVALIFIKASJONSKRAV: Tilbyderen skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten Tilbyderen er etablert. DOKUMENTASJONSKRAV: For norske Tilbydere: • Firmaattest For utenlandske Tilbydere: • Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten Tilbyderen er etablert

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner