Anbudsoversikt for Publikumsundersøkelse

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

NFI skal i 2020 igangsette en ny publikumsundersøkelse. Den nye undersøkelsen skal gi representativ kunnskap om publikums: • Bruksmønstre og seervaner, knyttet til både plattform (kino, strømming, digital leie og lineær tv), hyppighet, tidspunkt, om de ser film alene/sammen med andre. • Type innhold befolkningen er interessert i/velger å se; knyttet til format (serier, dokumentar, spillefilm, lokalt vs. globalt innhold, varighet/lengde mm. • Befolkningens opplevelse av relevans og representativitet; om film engasjerer, berører og underholder, bidrar til gjenkjennelse og følelse av tilhørighet. • Utbredelse, om norske filmer når ut til alle deler av befolkningen og i hvilken grad norsk og utenlandsk film oppleves som relevant i befolkningen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Kantar Media Norge AS
Antall mottatte tilbud
7
Kontraktsverdi
870 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen