Anbudsoversikt for Rådgivertjenester - Aktiva og Passiva forvaltning

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bank- og finansformidlingstjenester

Beskrivelse av anskaffelsen - formål, omfang og innhold Konkurransen gjelder inngåelse av rammeavtale(r) for anskaffelse av tjenester innenfor finansiell rådgivning, rapportering og serviceytelser både for aktiva- og passiva forvaltning for Grenlandskommunene. Ordinær leveranse innen aktiva forvalting: Bamble, Porsgrunn og Skien kommuner. Opsjon leveranse innen aktiva forvaltning: Drangedal, Kragerø og Siljan kommuner. I tillegg kommunale / interkommunale selskaper medlem av GKI's innkjøpsordning. Ordinær leveranse innen passiva forvaltning: Bamble, Drangedal, Kragerø, Porsgrunn, Siljan og Skien kommuner. Opsjon leveranse innen passiva forvaltning: Kommunale / interkommunale selskaper medlem av GKI's innkjøpsordning. Tjenestekategorier og innhold i prisskjema: Deltilbud 1: Aktiva forvaltning med tilhørende tjenester. Deltilbud 2: Passiva forvaltning med tilhørende tjenester. Nærmere informasjon om anskaffelsen finnes i konkurransedokumentene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rådgivertjenester - Aktiva og Passiva forvaltning
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Dokumenteres med gyldig firmaattest fra Brønnøysundregistrene. Utenlandske selskaper: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd. Utenlandske selskaper: Leverandører med forretningsadresse utenfor Norge, skal levere attest utstedt av vedkommende myndighet i hjemlandet.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på de siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen som etterspørres, kan denne kapasiteten dokumenteres ved ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser som egnet. Det kreves at leverandør har økonomisk og finansiell evne til å gjennomføre kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha relevant ansvarsforsikring som vil være tilstrekkelig for å oppfylle sine forpliktelser basert på en avtale av dette omfang og innhold (såkalt "Tabbeforsikring"). Dokumentasjonskrav: Dokumenteres med forsikringsattest / sertifikat fra leverandørens forsikringsselskap. Leverandør eller deres forsikringsselskap skal også beskrive sin ansvarsforsikring både i omfang og innhold.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, kontaktperson, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte oppgitte referanser for å verifisere innlevert informasjon. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Krav: Leverandøren skal ha et godt og velfungerende system for kvalitetsstyring / kvalitetssikring for deres virksomhet og de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyringssystem ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring. Dokumentasjonskrav: Det skal her redegjøres for og dokumenteres leverandørens system. Dokumentasjon av oppfylt krav kan foretas ved fremlegging av èn eller begge av følgende punkter: Leverandør beskriver firmaets rutiner for kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar og kontinuerlig analyse og forbedring. Dersom leverandør innehar ISO sertifisering (ISO 9001:2008, eller nyere versjon), skal dette fremlegges.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner