Anbudsoversikt for Rammeavtale branntetting i eksisterende bygningsmasse
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Byggmester, tømrere- og snekker arbeid
Haram Kommune trenger branntetting for å levere vedlikehold og rehabilitering i eksisterende bygningsmasse i Møre og Romsdal over 4 år til en verdi av 4 000 000 NOK. Arbeidet vil hovedsakelig bestå av løpende vedlikehold og arbeid med rehabilitering. To viktige formelle krav er erfaring med relevante leveranser og implementerte HMS-tiltak. Anbudets vekting er pris: 80%, oppgaveforståelse: 20%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Formålet med denne anskaffelsen er å dekke Haram kommunes løpende behov for branntetting i eksisterende bygningsmasse, med naturlig medfølgende materiell, for å dekke kundens behov i forbindelse med drift, vedlikehold og utvikling av bygningsmassen.
Hovedtrekk i prosedyren
Arbeidet vil i hovedsak bestå av løpende vedlikehold og arbeid med rehabilitering.
Tildelingskriterium 1
Pris Priser for tilbudt tjeneste. Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av evalueringssummen i bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Dokumentasjon:
Utfylt bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema.
Alle priser skal oppgis i NOK ekskl. mva. Prisene skal
inkludere alle kostnader leverandøren har i
forbindelse med gjennomføringen av oppdraget,
herunder blant annet administrasjonsgebyrer,
skatter/avgifter, fakturakostnader, nødvendig
reisevirksomhet etc.
Merk at tilbudte priser er maksimal pris under
rammeavtaleperioden. Dette innebærer at
leverandøren ikke kan tilby priser eller
påslagsprosent som overstiger prisene eller
påslagsprosenten som følger av hovedavtalen (rammeavtalen). Det kan tilbys lavere timepriser og
påslagsprosent i minikonkurranser under
rammeavtalen.
Tildelingskriterium 2
Oppgaveforståelse Leverandørens organisering og gjennomføring i praksis ved oppdrag
under rammeavtalen.
Dokumentasjon:
Leverandøren skal redegjøre for hvordan den vil
organisere og gjennomføre oppdrag under
rammeavtalen. Besvarelsen bør som et minimum
inkludere en besvarelse av følgende punkter:
• Leverandørens rutiner for mottak,
besvarelse og oppfølging av avrop
• Hvordan tilbyder vil organisere seg for
gjennomføringen av enkeltoppdrag under
rammeavtale, herunder hvordan
kompetanse ivaretas i det enkelte oppdrag
under rammeavtalen
• Leverandørens rutiner for gjennomføring
og avslutning av enkeltoppdrag
• Leverandørens rutiner for å sikre
tilgjengelighet på materiell
Leverandøren skal besvare krav 2.1 merket med
«EK» i Bilag 1 – Oppdragsgivers kravspesifikasjon.
Besvarelsen inntas i Bilag 2 – Leverandørens
løsningsbeskrivelse.
Kvalifikasjonskrav 1
Krav til skatteattest Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristen.
Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Krav til økonomisk og finansiell stilling Krav: Leverandøren skal ha finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra 2 år (2022 og 2023).
Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Krav til leverandørens registrering, autorisasjon mv. Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Firmaattest.
Kvalifikasjonskrav 4
Krav til tekniske og faglige kvalifikasjoner Krav: Leverandøren skal ha erfaring med relevante og sammenlignbare leveranser. Med relevante og sammenlignbare leveranser menes branntetting av bygningsmasse. Dokumentasjonskrav: Utfylt vedlegg 3 Referansebeskrivelser.
Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 5
Krav til HMS-tiltak Krav: Leverandøren skal ha implementert tiltak for ivaretakelse av HMS. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere en beskrivelse av sine HMS-tiltak.
Minstekrav til kvalifikasjonskrav