Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Haram Kommune trenger branntetting for å levere vedlikehold og rehabilitering i eksisterende bygningsmasse i Møre og Romsdal over 4 år til en verdi av 4 000 000 NOK. Arbeidet vil hovedsakelig bestå av løpende vedlikehold og arbeid med rehabilitering. To viktige formelle krav er erfaring med relevante leveranser og implementerte HMS-tiltak. Anbudets vekting er pris: 80%, oppgaveforståelse: 20%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Formålet med denne anskaffelsen er å dekke Haram kommunes løpende behov for branntetting i eksisterende bygningsmasse, med naturlig medfølgende materiell, for å dekke kundens behov i forbindelse med drift, vedlikehold og utvikling av bygningsmassen.Hovedtrekkene i prosedyrenArbeidet vil i hovedsak bestå av løpende vedlikehold og arbeid med rehabilitering.

    Kontakt telefon
    70207500
    Adresse
    Strandgata 40, 6270 BRATTVÅG

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift.

    Leverandøren skal ha finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten.

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

    Leverandøren skal ha erfaring med relevante og sammenlignbare leveranser. Med relevante og sammenlignbare leveranser menes branntetting av bygningsmasse.

    Leverandøren skal ha implementert tiltak for ivaretakelse av HMS.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Priser for tilbudt tjeneste. Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av evalueringssummen i bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Dokumentasjon: Utfylt bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Alle priser skal oppgis i NOK ekskl. mva. Prisene skal inkludere alle kostnader leverandøren har i forbindelse med gjennomføringen av oppdraget, herunder blant annet administrasjonsgebyrer, skatter/avgifter, fakturakostnader, nødvendig reisevirksomhet etc. Merk at tilbudte priser er maksimal pris under rammeavtaleperioden. Dette innebærer at leverandøren ikke kan tilby priser eller påslagsprosent som overstiger prisene eller påslagsprosenten som følger av hovedavtalen (rammeavtalen). Det kan tilbys lavere timepriser og påslagsprosent i minikonkurranser under rammeavtalen.

    Beskrivelse

    Leverandørens organisering og gjennomføring i praksis ved oppdrag under rammeavtalen. Dokumentasjon: Leverandøren skal redegjøre for hvordan den vil organisere og gjennomføre oppdrag under rammeavtalen. Besvarelsen bør som et minimum inkludere en besvarelse av følgende punkter: • Leverandørens rutiner for mottak, besvarelse og oppfølging av avrop • Hvordan tilbyder vil organisere seg for gjennomføringen av enkeltoppdrag under rammeavtale, herunder hvordan kompetanse ivaretas i det enkelte oppdrag under rammeavtalen • Leverandørens rutiner for gjennomføring og avslutning av enkeltoppdrag • Leverandørens rutiner for å sikre tilgjengelighet på materiell Leverandøren skal besvare krav 2.1 merket med «EK» i Bilag 1 – Oppdragsgivers kravspesifikasjon. Besvarelsen inntas i Bilag 2 – Leverandørens løsningsbeskrivelse.

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner