Anbudsoversikt for Rammeavtale - Eiendomsmeglertjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Trøndelag fylkeskommune innbyr herved til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av eiendomsmeglertjenester. Avtalen har en estimert verdi på ca kr 1 - 1,5 MNOK ekskl. mva per år, altså 4 - 6 MNOK ekskl. mva. for hele avtaleperioden ekskl. mva. Antatt avtaleverdi er kun av informativ karakter og Oppdragsgiver er ikke bundet av denne. Oppdragsgivers behov vil kunne variere fra år til år. Maksimal avtaleverdi gjennom avtaleperioden er kr 8 MNOK ekskl. mva. Avtalen gjelder fra 01.09.2023 til 31.08.2025. Rammeavtalen vil ved oppstart ha varighet på to (2) kalenderår. Oppdragsgiver kan deretter ensidig kreve forlengelse av avtalen i inntil ett (1) år, pluss ett (1) år, maksimalt en total lengde på fire (4) år.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale - Eiendomsmeglertjenester
Estimert verdi
8 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1

Kompetanse og erfaring
Tildelingskriterium 2

Oppdragsforståelse og løsningsbeskrivelse
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være en lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Krav: Leverandøren må ha rett til å drive eiendomsmeglingsvirksomhet i Norge som eiendomsmeglingsforetak. Dokumentasjon: Kopi av foretakets tillatelse/konsesjon for å drive eiendomsmeglingsvirksomhet fra Finanstilsynet.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Leverandører må som et minimum være kredittverdig uten krav til sikkerhet. Dokumentasjon: Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 3 måneder som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av offentlig godkjent kreditvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver vil også selv kunne innhente opplysninger fra kreditvurderingsforetak.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Tilbyder skal ha gjennomført minimum 3 leveranser av lignende leveranser som det som er beskrevet i dette konkurransegrunnlaget. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere 3 relevante leveranser. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for avklaring av oppdragets relevans. Det er likevel slik at det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen.. Benytt vedlegg 4 - Mal for referanser Krav: Det kreves at tilbyder har et tilfredsstillende kvalitetsstyringssystem som ivaretar kvalitet på leveranser i denne avtalen Dokumentasjon: Dokumentasjon skal gis på en av følgende to måter: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets implementerte rutiner angående kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og kontinuerlig analyse og forbedring. Alternativ 2: Om leverandør er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende 3.partsverifiserte systemer, vil det være tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner