Anbudsoversikt for Rammeavtale flisarbeid

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Haram Kommune trenger kompetanse innen flisarbeid for å levere håndverkertjenester i Møre og Romsdal over 4 år til en verdi av 2 000 000 NOK. Anbudets vekting er pris: 80%, oppgaveforståelse: 20%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale flisarbeid
Kontaktinformasjon
Kontakt telefon
70207500
Adresse
Strandgata 40, 6270 BRATTVÅG
Estimert verdi
2 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Beskrivelse
Formålet med anskaffelsen er å dekke Haram kommunes løpende behov for utførelse av flisarbeid.
Hovedtrekk i prosedyren
Anskaffelsen skal dekke Haram kommunes behov for håndverkertjenester innen flisarbeid.
Tildelingskriterium 1
Pris
Priser for tilbudt tjeneste. Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av evalueringssummen i bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Dokumentasjon: Utfylt bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Alle priser skal oppgis i NOK ekskl. mva. Prisene skal inkludere alle kostnader leverandøren har i forbindelse med gjennomføringen av oppdraget, herunder blant annet administrasjonsgebyrer, skatter/avgifter, fakturakostnader, nødvendig reisevirksomhet etc. Merk at tilbudte priser er maksimal pris under rammeavtaleperioden. Dette innebærer at leverandøren ikke kan tilby priser eller påslagsprosent som overstiger prisene eller påslagsprosenten som følger av hovedavtalen (rammeavtalen). Det kan tilbys lavere timepriser og påslagsprosent i minikonkurranser under rammeavtalen.
Tildelingskriterium 2
Oppgaveforståelse
Leverandørens organisering og gjennomføring i praksis ved oppdrag under rammeavtalen. Dokumentasjon: Leverandøren skal redegjøre for hvordan den vil organisere og gjennomføre oppdrag under rammeavtalen. Besvarelsen bør som et minimum inkludere en besvarelse av følgende punkter: • Leverandørens rutiner for mottak, besvarelse og oppfølging av avrop • Hvordan tilbyder vil organisere seg for gjennomføringen av enkeltoppdrag under rammeavtale, herunder hvordan kompetanse ivaretas i det enkelte oppdrag under rammeavtalen • Leverandørens rutiner for gjennomføring og avslutning av enkeltoppdrag • Leverandørens rutiner for å sikre tilgjengelighet på materiell Leverandøren skal besvare krav 2.1 merket med «EK» i Bilag 1 – Oppdragsgivers kravspesifikasjon. Besvarelsen inntas i Bilag 2 – Leverandørens løsningsbeskrivelse.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    29. aug. 2024, 08:17

  2. Frist for spørsmål

    26. sep. 2024, 10:00

  3. Åpningsdato

    4. okt. 2024, 10:00

  4. Frist for innlevering

    4. okt. 2024, 10:00

  5. Vedståelsesfrist

    4. jan. 2025, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner