Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Innkjøpsrådgivning

Stortinget trenger anskaffelsesfaglig bistand for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter operativ bistand til gjennomføring av anskaffelser, samt rådgivning innen innkjøpsrelaterte strategiplaner, innkjøpsanalyser, kategoristyring og andre oppdrag som forbedrer og effektiviserer anskaffelsesfunksjonen. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til firmaattest.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Stortinget v/Seksjon for anskaffelser og administrative systemer har behov for å inngå avtale med én leverandør for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand. Tjenestene skal sikre at anskaffelsene gjennomføres med høy kvalitet til rett tid, i samsvar med lov og forskrift om offentlige anskaffelser. Formålet med anskaffelsen er å sikre tilgang til anskaffelsesfaglig kompetanse av høy kvalitet, herunder hovedsakelig for bistand til operativ gjennomføring av anskaffelser i kortere perioder for å avhjelpe midlertidig fravær, underbemanning og lignende, men også annen relevant anskaffelsesfaglig rådgivning ved behov. Sistnevnte kan eksempelvis være rådgivning i forbindelse med innkjøpsrelaterte strategiplaner, innkjøpsanalyser, kategoristyring, maler og andre oppdrag som bidrar til forbedring og effektivisering av anskaffelsesfunksjonen på Stortinget. Stortinget har inngått separate avtaler for juridisk bistand samt strategisk og merkantil miljørådgivning, slik at disse ytelsene følgelig ikke vil være omfattet av rammeavtalen. Se kontraktens bilag 1 for ytterligere opplysninger om ytelsene som omfattes av rammeavtalen.Hovedtrekkene i prosedyrenStortinget v/Seksjon for anskaffelser og administrative systemer har behov for å inngå avtale med én leverandør for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand. Tjenestene skal sikre at anskaffelsene gjennomføres med høy kvalitet til rett tid, i samsvar med lov og forskrift om offentlige anskaffelser. Formålet med anskaffelsen er å sikre tilgang til anskaffelsesfaglig kompetanse av høy kvalitet, herunder hovedsakelig for bistand til operativ gjennomføring av anskaffelser i kortere perioder for å avhjelpe midlertidig fravær, underbemanning og lignende, men også annen relevant anskaffelsesfaglig rådgivning ved behov. Sistnevnte kan eksempelvis være rådgivning i forbindelse med innkjøpsrelaterte strategiplaner, innkjøpsanalyser, kategoristyring, maler og andre oppdrag som bidrar til forbedring og effektivisering av anskaffelsesfunksjonen på Stortinget. Stortinget har inngått separate avtaler for juridisk bistand samt strategisk og merkantil miljørådgivning, slik at disse ytelsene følgelig ikke vil være omfattet av rammeavtalen. Se kontraktens bilag 1 for ytterligere opplysninger om ytelsene som omfattes av rammeavtalen.

    Kontakt navn
    Seksjon for innkjøp
    Kontakt telefon
    92070168
    Adresse
    Karl Johans gate 22, 0026 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner