Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av byggearbeid, tømrer og maling - område Salten

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bygningsarbeid og installasjoner

Statens Vegvesen trenger en profesjonell samarbeidspartner for en rammeavtale over byggearbeid, tømrer, maling og vaktmestertjenester i Salten, med en maksimal totalverdi på 11,3 millioner kroner. Avtalen omfatter forvaltning av både eide og eventuelt leide bygg i området. Tildelingskriteriene er pris (30%), bruk av klimavennlige kjøretøy og avfallshåndtering (30%), samt tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring (40%). Leverandøren må dokumentere erfaring innen byggprosjekter og levere CV-er for nøkkelpersonell, inkludert kontraktsansvarlig, formann/arbeidsleder, tømrere og maler.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av byggearbeid, tømrer og maling - område Salten
Estimert verdi
11 300 000,00 kr
Tildelingskriterium 1

Leverandøren skal legge ved utfylt prisskjema, vedlegg 1.
Tildelingskriterium 2

Oppdragsgiver vil evaluere Leverandørens bruk av klimavennlige kjøretøy til å gjennomføre leveranser i henhold til denne kontrakten. Leverandøren skal beskrive andel oppmøter på kontrakten som skal gjennomføres med kjøretøy på elektrisitet, hydrogen og biogass hvert år. Vi vil vektlegge andel oppmøter i kontraktsår 1 og 2 med 30% for hvert av årene og andel oppmøter i kontraktsår 3 og 4 med 20% for hvert av årene. Oppdragsgiver vil i tillegg evaluere Leverandørens beskrivelse/redegjørelse av plan for avfallshåndtering, samt beskrivelse/redegjørelse for optimalisering av kjøreruter for å redusere CO2-utslipp Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal legge ved ferdig utfylt Vedlegg 2.1 - Kjøretøyskjema som inkluderer dokumentasjon på kjøretøy som skal benyttes. Se også vedlegget for mer informasjon. Leverandøren skal i tillegg legge ved malen som Oppdragsgiver har utarbeidet (Vedlegg 2.2) til besvarelsen/redegjørelsen av plan for avfallshåndtering samt optimalisering av kjøreruter for å redusere CO2-utslipp.
Tildelingskriterium 3
Tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring.
Oppdragsgiver vil evaluere tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring. Det legges spesielt vekt på at tilbudt personell har erfaring fra og kunnskap innen tømrerfaget og prosjektansvar eller deltakelse i byggprosjekter Dokumentasjonskrav: Det skal leveres CV for medarbeidere som skal være med i oppdraget. Det skal leveres CV for: - 1 Kontraktsansvarlig. - 1 Formann/arbeidsleder - 2 Tømrere - 1 Maler CV-ene er oppdragsgivers mulighet til å bli kjent med kandidatene og vurdere deres kvalifikasjoner. Det er derfor viktig at de er utførlige og CV-ene må derfor inneholde all relevant informasjon og bør bygges opp slik: • Personalia • Nøkkelkvalifikasjoner • Utdanning: Årstall, institusjon/skole, linje og grad • Erfaring i kronologisk rekkefølge
Kvalifikasjonskrav 1
Krav til leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. Ved tvil kan Oppdragsgiver innhente ytterligere opplysninger fra leverandøren.
Kvalifikasjonskrav 2
Krav til leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Leverandøren skal ha relevant erfaring. Følgende sentrale arbeider/områder er særlig relevant: • Erfaring innen byggprosjekter

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner