Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av kommunale bilar
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bil- og leasingtjenester
I samband med kommunal målsetjing om å bli fossilfri innan 2023 skal Gloppen kommune fornye bilparken ved anskaffing av el-bilar. Utlysinga gjeld ei rammeavtale på 4 år. Omfanget over avtaleperioden er om lag 4 mill kr. Avtaleinngåing medfører ingen kjøpeplikt hjå oppdragsgjevar. Endringar i organisering, budsjett og rutinar kan påverke totalvolumet. Bilane skal nyttast til persontransport til bruk i heimetenestene, men også til andre sektorar i kommunen. Det skal teiknast rammeavtale med ein leverandørar.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av kommunale bilar
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 4 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Tilbydar skal vere eit lovleg registrert føretak. Dokumentert ved attest for registrering i det faglege registeret som er bestemt ved lovgjeving i det land der tilbydar er registrert, t.d. firmaattest frå Føretaksregisteret i Brønnøysund.
Tilbydar skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Tilbydar skal vere kredittverdig. Dokumentert ved kredittvurdering-/rating, ikkje eldre enn 6 månader. Ei rating skal vere utført av offentleg godkjend kredittvurderinginstitusjon. Oppdragsgjevar vil krevje at valde tilbydar leverer skatteattest for meirverdiavgift og skatteattest for skatt. Skatteattesten skal ikkje vere eldre enn 6 månader rekna frå fristen for å levere tilbod.
Sjå konkurransegrunnlag og kravspesifikasjon.