Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonsrådgivere og tilhørende tjenester for Rusken
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Rammeavtalene gjelder kjøp av oppdrag knyttet til kommunikasjonsrådgivere og tilhørende tjenester. Oppstart av kontrakt er 26.08.2021. Leverandøren må kunne forplikte seg til å være totalleverandør av de kommunikasjonstjenestene som etterspørres i avtaleperioden. I dette ligger at avtalen skal dekke en helhetlig tjeneste som foruten bistand fra kommunikasjonsrådgivere også skal dekke kjøp av andre varer og tjenester som inngår i et konkret oppdrag. Eksempler på det sistnevnte er kjøp av ulikt materiell som kan benyttes i ulike kampanjer, samt bistand fra rådgivere på andre fagområder som f.eks. filmproduksjon og spillutvikling. Det aktuelle oppdraget avgjør hvilke tjenester som er nødvendig. Dersom leverandøren ikke har ressurser i egen organisasjon til å gjennomføre et konkret oppdrag, har leverandøren ansvar for å gjøre avtaler med underleverandører for å kunne tilby oppdragsgiver en helhetlig tjeneste.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonsrådgivere og tilhørende tjenester for Rusken
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 8 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Dokumentasjon: Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 1 år, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å innhente en kredittvurdering.
Krav 1: Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt. Dette innebærer å redusere miljøpåvirkning fra forbruk, inkludert materialer, ressurser og energibruk, og å unngå bruk av sårbare ressurser. Dokumentasjon krav 1: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. • Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende. Krav 2: Det kreves erfaring fra tilsvarende oppdrag. Ved valg blant overtallige kvalifiserte jf. punkt 2.4 over, vil følgende vektlegges spesielt: o Erfaring med oppdrag av samme art som er beskrevet i punktlisten i punkt 1.2 over. o Erfaring med å være totalleverandør på oppdrag som innbefatter ulike tjenesteelementer (f.eks. utarbeidelse av materiell og bruk av rådgivere fra andre fagområder mv.) o Erfaring fra offentlig sektor vektes positivt. Dokumentasjon krav 2: En beskrivelse av leverandørens 3–5 viktigste, relevante prosjekter som er utført i løpet av de siste 3 år. Oversikten skal angi: o hvem som var oppdragsgiver, o navn på kontaktperson, o oppdragets omfang og verdi, o samt tid og sted for oppdragene o En beskrivelse av oppdraget som viser relevansen for oppdragsgiver. Vedlagte mal skal benyttes «Vedlegg 1 Mal for prosjektoversikt» Ved innlevering av flere enn fem referanseprosjekter, er det kun de fem første som vil bli vurdert. Krav 3: Det kreves at leverandøren har kapasitet til å gjennomføre oppdraget. Dokumentasjon krav 3: Redegjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i den administrative ledelse de siste tre år. Redegjørelsen kan vises ved et organisasjonskart med navn/rolle