Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Reklame og markedsføring

Kulturdirektoratet har inngått avtale med Try Råd AS for strategisk kommunikasjon til å levere kommunikasjonstjenester i Oslo, Viken til en verdi av 6,000,000 NOK. Anbudets vekting var 70% for kvalitet og 30% for totalpris.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinnere
  • Try Råd AS
    • Try Opt AS
Antall mottatte tilbud
8
Kontraktsverdi
6 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Ida Romstad
Kontakt telefon
+47 21045800
Adresse
Mølleparken 2, 0459 OSLO
Lokasjon
Estimert verdi
6 000 000,00 kr
Beskrivelse
Kulturdirektoratet inngår rammeavtale med Try Råd as, for strategisk kommunikasjon, støtte til planlegging av større arrangementer, kommunikasjonsfaglig rådgivning, strategier innen SoME, medietrening og profilering.
Hovedtrekk i prosedyren
Kulturdirektoratet har innen kommunikasjonstjenester behov for blant annet: Generell strategisk kommunikasjon – Kulturdirektoratet ønsker god rådgivning for ledelsenStøtte til gjennomføring av større og mindre eksterne arrangement – med dette menes konferanser og seminarer som krever digital produksjon og/eller annen produksjonsbistand.Kommunikasjonsfaglig rådgivning – generell rådgiving knyttet til enkeltsaker eller ved større prosesserStrategier innen sosiale medier – Kulturdirektoratet ønsker god rådgiving på bruk av sosiale medier, herunder måling av effektMedietrening av ledereRådgivning på bruk av ulike kanaler, slik at Kulturdirektoratet kan ha en effektiv kanalbruk for å nå ulike målgrupper med ulike typer budskap.Evne til å skrive gode tekster.Produksjon av korte videoer for bruk på nettsider og i sosiale medier. Dette kan være for eksempel filming av prosjekter vi ønsker å vise frem som caser, filmer eller evt. animasjoner. Gjerne også kompetanse til å lage små videoer som fremstiller tall på en interessant måte.Produsent for digitale arrangementHovedleveransen er hovedsakelig kommunikasjonstjenester.
Tildelingskriterium 1
Kvalitet
Oppdragsforståelse og kompetanse
Tildelingskriterium 2
Totalpris
Pris i henhold til prisskjema

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    31. mai 2024, 12:41

  2. Vinner kåret

    28. aug. 2024, 00:00

  3. Kontraktsinngåelse

    9. sep. 2024, 00:00

  4. Kunngjøring av resultat

    10. sep. 2024

Se aktive konkurranser som ligner