Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av lehus langs riksvegnettet i Oslo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Oppdragsgiver ønsker tilbud på levering av lehus for bruk langs riksvegnettet i Oslo. Formålet med anskaffelsen er å oppnå en ensartet holdeplassutforming ved en enhetlig bruk av lehus. Statens vegvesen har i dag ansvaret for ca. 50 lehus langs riksvegnettet i Oslo, og tar utgangspunkt i en årlig leveranse på 5-10 lehus.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av lehus langs riksvegnettet i Oslo
Kategori (CPV)
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
15 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Leveringstid
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal være et lovlig etablert foretak Tilbyderen skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderen skal på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: Norske tilbydere: Firmaattest Utenlandske tilbydere: Dokumentasjon som viser at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyderen skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. Kredittverdighet vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Ved tvil kan Oppdragsgiver innhente ytterligere opplysninger fra tilbyder. Dersom tilbyder har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Tilbyderen skal ha erfaring fra relevante oppdrag Tilbyderen skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderen skal på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: En liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi/ mengde/omfang, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte tilbydere kan dokumentere at kravet er oppfylt ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn tilbyderen. Tilbyderen skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne. Tilbyderen skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderen skal på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: En redegjørelse for hvordan tilstrekkelig kapasitet vil sikres for dette oppdraget. Det skal blant annet legges frem en bemanningsplan for oppdraget som viser antall egne ansatte, innleide personer, osv.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner