Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av segmenteringsundersøkelser

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Formålet med konkurransen er å inngå en rammeavtale med én leverandør som kan utføre nye og oppdaterte segmenteringsundersøkelser for markedsføring av Norge som feriemål. Overordnet har Innovasjon Norge behov for oppdatert innsikt i motivsegmentene, holdninger til å reise på utenlandsferie og barrierer for å reise samt forbrukernes holdninger til bærekraft og andre forbrukertrender. Videre skal leverandøren gi oppdatert innsikt i Merkevaren Norges posisjon og konkurransesituasjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av segmenteringsundersøkelser
Estimert verdi
10 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et bransjeregister/foretaksregister iht nasjonale krav i det land leverandøren er etablert. Dokumenteres ved besvarelse av ESPD.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha ordnede forhold for innbetaling av skatt- og merverdiavgift.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha relevant kompetanse og erfaringer fra tilsvarende oppdrag/leveranser.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner