Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av tjenester i forbindelse med trafikk-, transport-, og samfunnsøkonomiske a…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arkitekttjenester

Statens vegvesen trenger tjenester innen trafikkanalyser, transportanalyser og samfunnsøkonomiske analyser for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Rammeavtalen er delt inn i tre delkontrakter, hvor det skal inngås avtaler med inntil 10 leverandører: 4 for transportanalyser, 3 for trafikkanalyser, og 3 for samfunnsøkonomi. Tjenestene inkluderer beregninger, analyser, rådgivning og bistand, samt tilhørende verktøy og data. Tildelingskriteriene vektlegger pris med 18.75% og tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring med 43.75%. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av kompetanse og erfaring gjennom CV-er og beskrivelser av relevante oppdrag utført de siste 5 år, med spesifikasjon av konsulentens rolle og omfang.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av tjenester i forbindelse med trafikk-, transport-, og samfunnsøkonomiske analyse
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Debra Tebogo Gunnerød
Kontakt telefon
+47 98402742
Kontakt e-post
debgun@vegvesen.no
Adresse
Innspurten 11C, 0663 OSLO
Estimert verdi
45 000 000,00 kr
Varighet
4 år
Beskrivelse
Statens vegvesen (heretter benevnt som Oppdragsgiver) ønsker å inngå rammeavtale som omfatter levering av tjenester innenfor fagområdet trafikkanalyser, transportanalyser, samfunnsøkonomiske analyser, tilhørende verktøy og data for å gjennomføre analysene, samt rådgivning og sammenstilling av resultater. Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med flere leverandører og rammeavtalen er 3-delt og det vil bli inngått tre delkontrakter, oppdelt etter følgende tre fagområder: - Transportanalyser - Trafikkanalyser – Samfunnsøkonomi. Innenfor den enkelte delkontrakt vil eksempelvis arbeidsoppgavene være beregninger, analyser, rådgivning og bistand. Rammeavtalen skal inngås med inntil 10 leverandører: • Delkontrakt 1 – Transportanalyser inntil 4 leverandører • Delkontrakt 2 – Trafikkanalyser inntil 3 leverandører • Delkontrakt 3 – Samfunnsøkonomi inntil 3 leverandører
Tildelingskriterium 1
Pris
Pris 30% Dokumentasjonskrav: Det skal fylles ut prisskjema, Vedlegg 1 Prisskjema for den delkontrakt/fagtema som leverandør gir tilbud på. Husk å oppgi de delkontrakter det gis tilbud på ved å sette kryss i tabellen.
Tildelingskriterium 2
Tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring
Kompetanse og erfaring på tilbudte ressurser Følgende utdannelseskategorier benyttes: • Oppdragsleder/prosjektleder • Siv.ing/akademisk utdannelse med mastergrad e.l. med 5års erfaring eller mer. • Siv.ing/akademisk utdannelse med mastergrad e.l. med mindre enn 5års erfaring. • Ingeniør /personell med bachelor e.l med 5 års erfaring eller mer. • Ingeniør /personell med bachelor e.l med mindre enn 5 års erfaring. Liste over relevante/tilsvarende oppdrag utført siste 5 år, med en kort beskrivelse av oppdragets innhold og omfang, oppdragsgiver og oppdragsperiode, samt rolle den tilbudte hadde. Dokumentasjonskrav: 1) Cv med en oversikt over ressursens utdanning og erfaring. Maks tre sier pr. person pr. CV 2) Utfylt vedlegg 2, 5 relevante/tilsvarende oppdrag per tilbudte ressurs. Maks tre sider pr oppdrag 3) Liste over relevante/tilsvarende oppdrag • Det er konsulentens sitt arbeid vi ønsker en beskrivelse av, ikke prosjektet som sådan. • For hvert oppdrag skal de beskrive konsulentens rolle, omfang (Timer eller kr), og de må angi hvilke av de tilbudte ressursene som deltok i prosjektet, og hvilken rolle ressursen hadde i prosjektet. Dersom noen av disse opplysningene mangler bør vi oppgi at oppdraget ikke vil telle med i vurderingene. Maks tre sider pr. oppdrag
Tildelingskriterium 3
Miljø
Anskaffelse av konsulenttjenester er ansett som en anskaffelse som etter sin art har et klimaavtrykk og en miljøbelastning som er uvesentlig. Denne anskaffelsen inneholder ikke utstrakt reisevirksomhet. Det legges opp til at konsulenttjenester kan gjennomføres digitalt, der det kun er anslått at en liten andel av møtene skal gjennomføres fysisk. Anskaffelsen gjelder konsulenttjenester og er av DFØ regnet som en tjeneste med uvesentlig klimaavtrykk. I denne anskaffelsen er tildelingskriterium for miljø ikke vektet med 30%. Bakgrunnen for dette er unntaksbestemmelsen i FOA §7-9 femte ledd. (5) Forpliktelsen til å stille krav eller kriterier etter denne bestemmelsen gjelder ikke da anskaffelsen etter sin art (tjenesteanskaffelse) har et klimaavtrykk og en miljøbelastning som er uvesentlig. Løsningens art er heller ikke tilstrekkelig definert til å kunne definere hensiktsmessige tildelingskriterier for dette på utlysningstidspunktet • Anskaffelsen gjelder konsulenttjenester og er av DFØL regnet som en tjeneste med uvesentlig klimaavtrykk. Kapittel 7: Konsulent- og analysetjenester
Tildelingskriterium 4
Pris
Pris Dokumentasjonskrav: Det skal fylles ut prisskjema, Vedlegg 1 Prisskjema for den delkontrakt/fagtema som leverandør gir tilbud på. Husk å oppgi de delkontrakter det gis tilbud på ved å sette kryss i tabellen.
Tildelingskriterium 5
Miljø
Anskaffelse av konsulenttjenester er ansett som en anskaffelse som etter sin art har et klimaavtrykk og en miljøbelastning som er uvesentlig. Denne anskaffelsen inneholder ikke utstrakt reisevirksomhet. Det legges opp til at konsulenttjenester kan gjennomføres digitalt, der det kun er anslått at en liten andel av møtene skal gjennomføres fysisk. Anskaffelsen gjelder konsulenttjenester og er av DFØ regnet som en tjeneste med uvesentlig klimaavtrykk. I denne anskaffelsen er tildelingskriterium for miljø ikke vektet med 30%. Bakgrunnen for dette er unntaksbestemmelsen i FOA §7-9 femte ledd. (5) Forpliktelsen til å stille krav eller kriterier etter denne bestemmelsen gjelder ikke da anskaffelsen etter sin art (tjenesteanskaffelse) har et klimaavtrykk og en miljøbelastning som er uvesentlig. Løsningens art er heller ikke tilstrekkelig definert til å kunne definere hensiktsmessige tildelingskriterier for dette på utlysningstidspunktet • Anskaffelsen gjelder konsulenttjenester og er av DFØL regnet som en tjeneste med uvesentlig klimaavtrykk. Kapittel 7: Konsulent- og analysetjenester
Tildelingskriterium 6
Pris
Dokumentasjonskrav: Det skal fylles ut prisskjema, Vedlegg 1 Prisskjema for den delkontrakt/fagtema som leverandør gir tilbud på. Husk å oppgi de delkontrakter det gis tilbud på ved å sette kryss i tabellen.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    10. mars 2025, 13:10

  2. Frist for spørsmål

    7. apr. 2025, 10:00

  3. Åpningsdato

    14. apr. 2025, 10:00

  4. Frist for innlevering

    14. apr. 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner