Anbudsoversikt for Rammeavtale for møbler, kontorinnredning og inventar
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med en leverandør om rett til kjøp av inventar, møbler og kontorinnredning til alle Lånekassens lokasjoner. Anskaffelsen vil særlig omfatte kjøp av møbler, kontorinnredning og løst inventar til nye lokaler i Oslo og Trondheim i forbindelse med innflytting i henholdsvis februar 2020 og april 2020. Avtalen vil i tillegg dekke løpende behov for møbler til alle Lånekassens lokasjoner i avtaleperioden.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for møbler, kontorinnredning og inventar
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 20 000 000,00 kr
- Varighet
- 36 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.
Leverandøren må ha velfungerende styringssystemer for kvalitet Leverandøren må ha fungerende miljøstyringssystem