Anbudsoversikt for Rammeavtale for møbler, kontorinnredning og inventar

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med en leverandør om rett til kjøp av inventar, møbler og kontorinnredning til alle Lånekassens lokasjoner. Anskaffelsen vil særlig  omfatte kjøp av møbler, kontorinnredning og løst inventar til nye lokaler i Oslo og Trondheim i forbindelse med innflytting i henholdsvis februar 2020 og april 2020. Avtalen vil i tillegg dekke løpende behov for møbler til alle Lånekassens lokasjoner i avtaleperioden.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for møbler, kontorinnredning og inventar
Kategori (CPV)
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren må ha velfungerende styringssystemer for kvalitet Leverandøren må ha fungerende miljøstyringssystem

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner