Anbudsoversikt for Rammeavtale for møbler, kontorinnredning og inventar

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med en leverandør om rett til kjøp av inventar, møbler og kontorinnredning til alle Lånekassens lokasjoner. Anskaffelsen vil særlig  omfatte kjøp av møbler, kontorinnredning og løst inventar til nye lokaler i Oslo og Trondheim i forbindelse med innflytting i henholdsvis februar 2020 og april 2020. Avtalen vil i tillegg dekke løpende behov for møbler til alle Lånekassens lokasjoner i avtaleperioden.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Lindbak Kontor AS
Antall mottatte tilbud
5
Kontraktsverdi
20 000 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 20 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for møbler, kontorinnredning og inventar
Kategori (CPV)
Tildelingskriterium 1

Service og oppfølging
Tildelingskriterium 2

Variasjon og bredde i sortiment
Tildelingskriterium 3

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner