Ruter AS
2018/00138 - Innhold - Dynamisk innkjøpsordning
Ruter AS trenger innholdstjenester for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Bedriftsrådgivning
Norske tog skal inngå parallelle rammeavtaler for strategisk rådgivning og kommunikasjonstjenester. Anskaffelsen er delt i to oppdrag: Oppdrag 1 - Strategisk rådgivning Oppdrag 2 - Kreativt konsept og produksjon
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger innholdstjenester for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Vygruppen AS trenger tekniske rådgivningstjenester for å levere Dynamisk innkjøpsordning løpende opptak.
Jernbanedirektoratet trenger bistand til avtalegjennomgang i forbindelse med oppdraget «Trafikkavtalegjennomgang» for en periode på 1 år, med opsjon på forlengelse med 1 måned av gangen, inntil 6 måneder. Den maksimale totalverdien av kontrakten er 3,7 millioner kroner. Tjenestene skal omfatte en grundig gjennomgang av trafikkavtaler, og leverandøren må ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag samt miljøledelsestiltak eller -systemer og rutiner. Tildelingskriteriene er basert på pris (30%) og kvalitet (70%), hvor relevant kompetanse og erfaring fra sammenlignbare oppdrag vektlegges med 60%, og oppdragsforståelse med 40%.
Norske Tog AS planlegger anskaffelsen av nye systemer for HR og lønn, og ønsker at leverandører leverer samtlige systemer, men løsninger med underleverandører er også akseptable. Leverandører kan gi tilbakemelding og innspill til anskaffelsen ved å kontakte innkjøperen direkte.