Anbudsoversikt for Rammeavtale for vikartjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arbeidsformidlingstjenester

Oslo kommune skal inngå rammeavtale for vikartjenester på fem delområder: Delkontrakt 1 - Pleie-, omsorgs- og helsepersonell Delkontrakt 2 – Leger Delkontrakt 3 – Pedagogisk personell Delkontrakt 4 – Renhold Delkontrakt 5 – Merkantilt personell

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for vikartjenester
Estimert verdi
1 750 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: 1) Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. 2) Leverandøren skal tilfredsstille vilkårene for å bli registrert i arbeidstilsynets register, jf. FOR 2008-06-04 nr. 541: Forskrift om bemanningsforetak § 5. Dette kravet gjelder også for evt. underleverandører som medvirker til å oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Utskrift fra register for bemanningsforetak eller kopi av melding til Arbeidstilsynet, inkludert dokumentasjon for at registreringskravet er oppfylt. Slik utskrift skal også leveres for eventuelle underleverandører som medvirker til å oppfylle.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Del 1 Det kreves god erfaring fra tilsvarende oppdrag med mange leveringspunkter og stor kompleksitet. Med tilsvarende oppdrag menes vikartjenester innenfor pleie-, omsorgs- og helsepersonell. Del 2 Det kreves god erfaring fra tilsvarende oppdrag med mange leveringspunkter og stor kompleksitet. Med tilsvarende oppdrag menes vikartjenester innenfor avtaleområdet leger. Del 3 Det kreves god erfaring fra tilsvarende oppdrag med mange leveringspunkter og stor kompleksitet. Med tilsvarende oppdrag menes vikartjenester innenfor barnehage-, AKS- og barneskolepersonell. Del 4 Det kreves god erfaring fra tilsvarende oppdrag med mange leveringspunkter og stor kompleksitet. Med tilsvarende oppdrag menes vikartjenester innenfor avtaleområdet renhold Del 5 Det kreves god erfaring fra tilsvarende oppdrag med mange leveringspunkter og stor kompleksitet. Med tilsvarende oppdrag menes vikartjenester innenfor avtaleområdet merkantile tjenester. For samtlige delområder: Leverandøren skal ha et system for å gjennomføre jevnlige revisjoner av følgende områder: Ansettelseskontrakter, vurdering av risikoforhold hos innleier, avklart ansvar for HMS, arbeidstid, lønn, overtidsbetaling, lønnsplikt ved avslutning av oppdrag, sykepenger, oppfølgning av langtidssykemeldte samt stillingsvernet. Dokumentasjonskrav: Gjelder samtlige deler. 1) Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter samt navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold. 2) RA Bevis eller tilsvarende. Eventuelt kan egen beskrivelse vedlegges.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner