Anbudsoversikt for Rammeavtale kjøp av tolketjenester

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Oversettelsestjenester

Namsos Kommune har inngått avtale med Salita Tolke- og Translatørtjeneste AS for tolketjenester til å levere tolke- og oversettingstjenester i Trøndelag. Anbudets vekting var 60% for leverandørens påslag og 40% for kvalitet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Salita AS
Antall mottatte tilbud
5
Kontraktsverdi
22 500 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale kjøp av tolketjenester
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon
Tildelingskriterium 1
Leverandørens påslag
Påslag i kroner pr oppdrag
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Kvalitetskriteriet inneholder tre emner. Ved evaluering av kvalitet vurderes de tre emnene hver for seg. Det gis poeng på en skala fra 1-10 hvor beste tilbyder får 10 poeng, for hvert av de tre underpunktene på kvalitet. Kvalitet vektes med totalt 40% i konkurransen og de tre emnene vil vektes likt innad i kvalitetskriteriet. Rutiner og system for bestilling og brukeroppfølging Oppdragsgiver ønsker å benytte leverandørens portal for å håndtere tolkeoppdrag. Portalens funksjonalitet vil tillegges vekt. Portalens brukervennlighet vil også tillegges vekt. Det vil her vurderes generell brukervennlighet, brukeradministrasjon/tilgangsstyring, rapportfunksjoner, universell utforming, faktura/bestillingshistorikk og øvrige logiske felter/felthjelp og annen funksjonalitet som tilbys. Oppdragsgiver ønsker dermed tilgang til demobruker på portalen med alle funksjoner tilgjengelig for å evaluere portalens funksjonalitet, ref. punkt 5 "krav", nr 3.6 Kompetanse· I løpet av avtaleperioden for denne konkurransen, vil kravet om at offentlige virksomheter kun skal benytte kvalifiserte tolker tre i kraft. Leverandøren bes beskrive hvordan de vil vil jobbe fram mot 31.12.2026, og i etterkant, for å gi oppdragsgiverne mulighet til å oppfylle lovkravet i størst mulig grad. Oppfølging og avvik· Tilbyder skal beskrive hvilke rutiner, utover minimumskravet i kravsspesifikasjonsne pkt 4.2 som ligger til grunn for behandling og oppfølging av avvik og reklamasjoner.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner