Anbudsoversikt for Rammeavtale konsulenttjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Ferde AS har trong for konsulenttenester innan ei rekkje ulike fagområde. Denne rammeavtalen omfattar konsulenttenester innan følgjande fagområde: - Verksemds- og organisasjonsutvikling - verdi inntil 2 MNOK pr. år - Verksemd- og økonomistyring - verdi inntil 2 MNOK pr. år - Arkitektur, vidareutvikling og test - verdi inntil 2 MNOK pr. år - Internrevisjon - verdi inntil 1 MNOK pr. år Innhaldet i tenestene under dei ulike områda er nærare skildra i del 2 vedlegg 1 Behovsskildring. Det skal etablerast parallelle rammeavtalar med tre leverandørar innanfor kvart av fagområda, med unntak av fagområdet internrevisjon. Innanfor fagområdet internrevisjon skal det etablerast rammeavtale med ein leverandør. Leverandøren som får tildelt rammeavtale for internrevisjon kan ikkje tildelast rammeavtale innan dei andre fagområda. Estimerte verdiar er berre estimat, og det vert tatt atterhald om at verdi kan variera frå år til år, og at behovet ikkje vil vera like stort som estimert.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale konsulenttjenester
Estimert verdi
7 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal vere registrert i eit føretaksregister, fagleg register eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjon: Norske selskap: Firmaattest Utanlandske selskap: Godtgjersle på at selskapet er registrert i eit føretaksregister, fagleg register eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkeleg økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdigheit utan krav til å stille sikkerheit vil vere tilstrekkeleg til å oppfylle kravet. Dokumentasjon: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjende rekneskapstal. Ratinga skal vere utført av kredittopplysningsverksemd som har konsesjon til å drive slik verksemd.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandør skal ha god og relevant erfaring. Dokumentasjon: Skildring av leverandøren sine relevante oppdrag i løpet av dei siste 3 åra. Skildringa må inkludere opplysning om verdi, tidspunkt og mottakar (namn, telefon og e-post) av oppdraget. Det er leverandøren sitt ansvar å dokumentere relevans gjennom skildringa. Leverandøren kan dokumentere erfaringa ved å vise til kompetanse til personell han rår over og kan nytte til dette oppdraget, sjølv om erfaringa er opparbeidd medan personellet har utført teneste for ein annan leverandør. Skildringa skal innehalda oppstilling pr. fagområde tilbydaren leverer tilbod på. Nytt gjerne mal i del 1 vedlegg 4. Krav: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføra kontrakten. Dokumentasjon: Kort skildring av tilgjengelege ressursar for levering av tenester under rammeavtalen. Skildringa skal innehalda oppstilling pr. fagområde tilbydaren leverer tilbod på. Nytt gjerne mal i del 1 vedlegg 4.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner