Anbudsoversikt for Rammeavtale på anskaffelse av Yubikey autentiseringsbrikker

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontor- og utskriftsløsninger

Trondheim Kommune trenger Yubikey autentiseringsbrikker for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Avtalen skal sikre at kommunen kan kjøpe autentiseringsbrikker godkjent for Buypass-løsningen, som brukes til innlogging på Helseplattformen, og som kan benyttes på mobiltelefoner, nettbrett og PC-er uten smartkortleser. Leveransen skal skje i Trøndelag, og det er ingen bestillingsforpliktelser knyttet til avtalen, da kommunen vil gjøre avrop etter behov. Tildelingskriteriene er pris (60%), miljø (30%), og leveransekvalitet (10%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale på anskaffelse av Yubikey autentiseringsbrikker
Lokasjon
Estimert verdi
6 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Leveransekvalitet
Leveransetid vurderes ut fra hvor lang tid det tar fra Kunde bestiller 1000 enheter Yubikey til Kunden mottar den på leveringssted. Denne mengden er satt som realistisk antall slik at vi kan sammenligne tilbudene.
Tildelingskriterium 2
Pris
Leverandøren skal oppgi en pris pr. enhet basert på at vi skal anskaffe inntil 6000 enheter i løpet av Rammeavtalens lengde. (Denne prisen vil være maximum pris som er gjeldende i avtaleperioden) Prisen som vurderes er eksklusive mva. For evaluering av tildelingskriterium pris vil det bli brukt en lineær metode ut fra følgende formel: Poengscore = 10 – 10 x (Pe – Pb)/Pb der Pe er prisen i tilbudet som evalueres og Pb er tilbudet med laveste pris. Dette betyr at tilbud som har dobbel så høy pris eller høyere enn laveste pris vil få 0 poeng.
Tildelingskriterium 3
Miljø
Trondheim kommune legger stor vekt på miljø i alle anskaffelser

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner