Innlandet Fylkeskommune
Dynamisk innkjøpsordning - Konsulenttjenester innen Utviklingsoppgaver
Innlandet Fylkeskommune trenger konsulenttjenester innen utviklingsoppgaver for å levere tjenester over 48 måneder til en verdi av 4 000 000 NOK.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Datamaskinhandel og tilhørende utstyr
Innlandet fylkeskommune har til hensikt å etablere ny rammeavtale for levering av IKT utstyr til ansatte (pc med tilbehør, telefoner med tilbehør) som skal gjelde fra 1. desember 2021. Oppdragsgiver skal inngå en separat rammeavtale med en leverandør innenfor dette området. Øvrige virksomheter som deltar i konkurransen: Teater Innlandet AS
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Innlandet Fylkeskommune trenger konsulenttjenester innen utviklingsoppgaver for å levere tjenester over 48 måneder til en verdi av 4 000 000 NOK.
Sandnes kommune, sammen med Rogaland Fylkeskommune, Randaberg kommune, Tannhelse Rogaland, Kolumbus AS, Rogaland Brann og Redning IKS, og RitS, søker leverandører for en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 227 millioner kroner for levering av klientutstyr, inkludert stasjonært og portabelt utstyr, skjermer, nettbrett, fysiske servere og backup-produkter. Anskaffelsen vil resultere i separate kontrakter for hver deltaker, med en felles avtale for RitS og Kolumbus AS/Bysykkelen AS. Leveransen skal skje i Rogaland, og tildelingskriteriet er 100% basert på pris.
Ikt Valdres Iks trenger konsulenttjenester innen IKT-systemer og plattformer for å levere bistand til en verdi av 2 000 000 NOK. Anbudet omfatter støtte til implementering, drift, forvaltning og rådgivning av ulike IT-systemer og applikasjoner.
Narvik Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for innkjøp av Chromebooks, PC-er, skjermer og annet relevant datatilbehør, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Dette gir leverandører muligheten til å kvalifisere seg for fremtidige mindre anskaffelser innenfor denne kategorien. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Skien Kommune - Grenlandskommunenes Innkjøpsenhet (GKI) trenger mobiltelefoner og tilleggsutstyr for en rammeavtale som skal dekke behovet for ansatte i kommunene og tilknyttede selskaper. Anskaffelsen er en rammeavtale for leveranse av mobiltelefoner og tilleggsutstyr, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være et lovlig etablert foretak. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.