Anbudsoversikt for Rammeavtale trelast, byggevarer, maling, malervarer, festemidler, verktøy, redskap og maskiner

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Diverse konstruksjonsmateriell

Lindesnes kommune ønsker å inngå rammeavtaler for trelast, byggevarer, maling, malervarer, festemidler, verktøy, redskap og maskiner. Det vil inngås følgende delkontrakter: 1. Trelast, byggevarer, maling og malerprodukter 2. Verktøy, maskiner og redskap Avtalene kan benyttes av samtlige enheter i Lindesnes kommune. Ytelsen omfatter leveranse av trelast, byggevarer, maling, malervarer, festemidler, verktøy, redskap og maskiner. Produktene skal benyttes i forbindelse med ombygging, service, reparasjon eller vedlikehold av oppdragsgivers eiendommer. Dette kan eksempelvis være barnehager, barne- og ungdomsskoler, idrettsbygg, sykehjem, kommunale boliger og administrasjonsbygg. Avtalen består i stor grad av kjøp av varer og materiell i butikk til den daglige drift og vedlikehold av kommunens bygg og anlegg.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale trelast, byggevarer, maling, malervarer, festemidler, verktøy, redskap og maskiner
Estimert verdi
12 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1

Servicenivå og gjennomføringsevne
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Dokumentasjon: Kredittvurdering som baserer seg på regnskapstallene for 2020 (Hvis ikke dette foreligger på tilbudstidspunktet skal årsregnskapet for 2020 vedlegges og kredittvurdering baseres på tallene fra 2019). Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag Hvorvidt et referanseprosjekt anses som en tilsvarende leveranse/ sammenlignbart oppdrag, skal avgjøres ut i fra en vurdering av prosjektets art og omfang Dokumentasjon: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens 3 mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: • Navn kunde/mottaker • Oppdragets omfang • Beskrivelse av firmaets rolle • Oppdragets verdi • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen Vedlegg 5 kan benyttes Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende system for kvalitetssikring Dokumentasjon: Beskrivelse av Leverandørens metoder for kvalitetssikring. Dersom Leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder, vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende system for miljøledelse Dokumentasjon: Beskrivelse av miljøledelsestiltak som er implementert i virksomheten. Dersom Leverandøren er sertifisert etter ISO 14001 eller tilsvarende standarder, vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner