Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Anno Museum AS har inngått en avtale med Input Interior Norway AS om å levere møbler og inventar til det nye Regionalt Historiesenter Domkirkeodden i Innlandet. Kontrakten har en verdi på 5 830 887 kroner. Det ble lagt vekt på holdbarhet, brukervennlighet, estetikk, miljøhensyn, levering, organisering av montasjelag, håndtering av emballasje, håndtering av skader og manglende deler/møbler, samt oppfølging/service i garantitiden, responstid og leveransetid. Tre tilbud ble mottatt.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Input Interior Norway AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
5 830 887 kr

Om anbudet

    I samarbeid med Arkivverket har Anno museum utviklet Regionalt Historiesenter Domkirkeodden. Det innebærer å reise et museumsbygg som også skal huse det statlige historiske arkivmaterialet fra Innlandet. I tillegg vil bygget gi rom for bl.a. nye utstillingsarealer, bibliotek, restaurant og kontorer, samt bidra til å knytte sammen hele museumsområdet på Domkirkeodden. Bygningen vil gi Anno Domkirkeodden muligheten til å tilby et helårsåpent museum.Dette er et nasjonalt pilotprosjekt for å integrere forvaltning, forskning og formidling av statlig arkivmateriale med et regionalt museum, og er en realisering av statlige ambisjoner for kulturarvssektoren.Museet er under oppføring, og skal overleveres fra totalentreprenør november 2025.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsens formål er å inngå kontrakt om gjennomføring av møbler og inventar for nytt Regionalt Historiesenter på Domkirkeodden.Bygningen er på i underkant av 5000 kvadratmeter, og bygges i to etasjer med kjeller. Kjelleretasjen vil inneholde arkivmagasiner og ulike funksjonsrom, første etasje vil i hovedsak være publikumsarealer med bibliotek, restaurant og utstillingslokaler, mens andre etasje vil inneholde administrasjonslokaler.Prosjektet skal gjennomføres på en slik måte at ambisiøse bærekraftsmål oppnås iht. prosjektets egen bærekraftstrategi.Byggetomten ligger innenfor «Hamarkaupangen» som er et fredet byanlegg, og dette stiller spesielle krav til dialog med kulturminnemyndigheter.Tilbudsbefaring vil bli avholdt den 28.04.25 kl 14:00 i Strandvegen 100. Oppmøte ved brakkerigg.

    Kontakt navn
    Veronica Berg
    Kontakt telefon
    +47 4762409075
    Adresse
    Museumsvegen 13, 2406 ELVERUM

Kvalifikasjonskrav

    Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Redegjørelse for leverandørens kvalitetssikringssystem som inneholder en overordnet beskrivelse av innholdet, herunder en oversikt over kontrollplaner og sjekklister. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

    Det skal gis en oversikt over de viktigste relevante arbeidene tilbyderen har utført i løpet av de siste fem årene. Også dokumentasjon for relevante arbeider som tilbyderen har utført for mer enn 5 år siden vil kunne bli tatt i betraktning. Oppdragsgiver kan godta referanser der del-oppgaver av relevans er i det vesentlige er ferdigstilt, selv om prosjektet ikke er ferdigstilt. For hvert referanseprosjekt skal det angis: • Navn på mottaker (oppdragsgiver) • Beskrivelse av hva kontraktarbeidene gikk ut på, herunder relevansen i forhold til kvalifikasjonskravet. • Hvilke arbeider som ble utført av leverandøren selv, og hvilke arbeider som ble utført av underleverandører (kontraktsmedhjelpere). • Tidspunkt for leveransen. • Kontraktens verdi • Referanseperson/kontaktperson hos oppdragsgiver med e-postadresse, og angivelse av vedkommendes rolle hos oppdragsgiver under kontrakten. Det må tydelig fremgå for hvert prosjekt hvilke oppgaver tilbyderen selv har utført og hvilke oppgaver som er utført av underleverandører. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Tilbudskjema med spesifikasjon av enhetspriser

    Beskrivelse

    Holdbarhet, brukervennlighet og estetikk Miljøhensyn; mengde ombruk, pris og kvalitet (min 30%) Levering, organisering av montasjelag, håndtering av emballasje, håndtering av skader og manglende deler/møbler Oppfølgning/service i garantitiden, responstid, leveransetid , lån av møbler i mellomtiden

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Mengde ombruk, pris og kvalitet (min 30%)

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner