Ruter AS
Invitasjon til markedsdialog (RFI) – Flåtestyringsverktøy
Ruter AS planlegger anskaffelsen av et flåtestyringsverktøy og inviterer leverandører til å delta i markedsdialog for å gi innspill.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Arkiveringstjenester
Ruter AS trenger arkivløsninger for å levere en moderne og fremtidsrettet arkivsystem til en verdi av 2 000 000 NOK. Leverandører oppfordres til å gi grunnlagsinformasjon og skisser av løsningskonsept som vil hjelpe Ruter i utformingen av den kommende anbudskonkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRuter ønsker å innhente informasjon fra leverandørmarkedet om hvilke gode og fremtidsrettede løsninger som finnes innenfor området. I denne fasen av arbeidet er det ikke satt strenge krav til rammer for løsningen. Vi ber derfor aktuelle leverandører gi oss god grunnlagsinformasjon og skisser av løsningskonsept, som igjen kan danne grunnlaget for vår anbudskonkurranse. Anbudskonkurransen er planlagt kunngjort senhøsten 2024.
Ruter AS planlegger anskaffelsen av et flåtestyringsverktøy og inviterer leverandører til å delta i markedsdialog for å gi innspill.
Ruter AS trenger tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso over en periode på 4 år. Anskaffelsen omfatter faktureringstjenester og krever dokumentert erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag. Evalueringen vil baseres på innsendt skriftlig dokumentasjon som viser tekniske og faglige kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag.
Ruter AS planlegger anskaffelsen av ladeinfrastruktur på Bjørkelangen bussanlegg, som en forberedelse til en ny kontrakt i Aurskog-Høland med krav om utslippsfrie busser. Formålet er å få på plass rammer for den kommende konkurransen.
Ruter AS planlegger anskaffelsen av transporttjenester og inviterer leverandører til å gi innspill ved å se vedlagte dokument.
Ruter AS trenger teknisk bistand for fremtidsrettede transportløsninger innen buss og båt gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Ordningen er primært ment for innleie av en eller flere personer som skal bistå med å løse konkrete arbeidsoppgaver og prosjekter. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.