Larvik Kommune
2025/11309 - Innsamling og transport av husholdningsavfall Fase 1
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Transporttjenester - Avfall, og godstransport
Norsk Dekkretur AS planlegger anskaffelsen av transporttjenester for kasserte dekk. Formålet med denne RFI-en er å identifisere interesserte leverandører før den faktiske konkurransen utlyses. Leverandører som ønsker å delta, må melde sin interesse for å bli invitert til den kommende konkurransen. For mer informasjon, henvises det til det vedlagte dokumentet.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProNorsk Dekkretur AS er et privateid selskap og dermed er anskaffelsen ikke omfattet av lov17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (LOA) eller forskrift 12. august 2016 nr.974 om offentlige anskaffelser (FOA). Norsk Dekkretur ønsker likevel å publisere RFI for å nå alle interesserte og aktuelle aktører. Formålet med RFI-en er å få en oversikt over aktuelle og interesserte leverandører før konkurransen sendes ut. Det er kun leverandører som melder sin interesse som vil ha mulighet til å bli invitert til konkurransen. For mer informasjon, se vedlagt dokument.
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Bardu kommune planlegger anskaffelsen av transport og behandling av husholdnings- og næringsavfall samt farlig avfall. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å svare på spørsmål i det vedlagte dokumentet for å undersøke markedets modenhet for utslippsfri transport.
Ålesund Kommune ønsker å etablere en dynamisk innkjøpsordning for langtransport av glass- og metallemballasje, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Tjenestene skal dekke kundens behov for transport av avfall, i henhold til kravspesifikasjonen. Det kreves at leverandøren har et godt kvalitetsstyringssystem og erfaring fra minst 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 årene, som innebærer opphenting og levering av glass- og metallemballasje. Kvalifikasjonskravene kan dokumenteres gjennom ESPD-egenerklæringsskjema.
Bir AS trenger moderne og innovative avfallsløsninger til hyttefelt, borettslag, sameie og fellesløsninger i BIRs eierkommuner i Vestland. Dette vil bli organisert gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en varighet på 10 år, og en estimert totalverdi på 45 millioner kroner, med en maksimal ramme på 100 millioner kroner. Leverandører kan søke om opptak i ordningen når som helst i løpet av dens levetid. Anskaffelsen vil omfatte avfallscontainere, og kravene vil variere fra anskaffelse til anskaffelse. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til lovlig etablering.