Cobrief Logo
Brief

Reklame og markedsføring

Norsk Tipping AS trenger salgsstøttetjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i to leveranseområder: salgstjenester i butikk for oppfølging av forhandlere over hele Norge, og telefonoppfølging knyttet til distribusjon av spillprodukter. Better Business AS har sannsynligvis kontrakten i dag. Tildelingskriteriene er kvalitet (40%), klima og miljø (30%) og pris (30%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av leverandørens totale bemanning og kapasitet, en beskrivelse av leverandørens miljøledelsessystem (eventuelt ISO 14001 eller Miljøfyrtårn sertifikat), og en beskrivelse av leverandørens kvalitetssystem (eventuelt ISO 9001 sertifikat).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffelsen består av to (2) leveranseområder. Leveranseområde 1: Salgstjenester i butikk Norsk Tipping ønsker å inngå en rammeavtale med én leverandør for salgstjenester i butikk. Tjenestene skal fungere som et supplement til selskapets egne salgsledere som opererer ute i butikk. Leverandøren skal bidra til oppfølging av Norsk Tippings forhandlere, slik at disse kan levere best mulig service. Dette omfatter salgstjenester og butikkaktiviteter, herunder implementering og oppfølging av butikkonsepter, produktlanseringer og andre relaterte aktiviteter. Oppdraget gjelder oppfølging av forhandlere over hele Norge. Det er et krav at tjenestene utføres av leverandørens egne ansatte eller ansatte hos underleverandør, for å sikre kontinuitet og kvalitet. Leveranseområde 2: Telefonoppfølging: Norsk Tipping planlegger å inngå en rammeavtale med én leverandør for gjennomføring av telefonoppfølging knyttet til distribusjon av selskapets spillprodukter. Telefonoppfølging benyttes som et strategisk verktøy for å støtte forhandlere i å oppnå best mulig effekt av planlagte aktiviteter og kampanjer. Det gjøres oppmerksom på at Norsk Tippings spill er underlagt Kulturdepartementets myndighet og at endringer i regulatoriske forhold kan ha innvirkning på avtalens gjennomførelse.

    Kontakt navn
    Inger Hege Skjærstad
    Kontakt telefon
    +47 90974660
    Adresse
    Måsåbekkvegen 20, 2315 HAMAR

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet innenfor de områdene som etterspørres.

    Dersom leverandøren støtter seg på kapasiteten til underleverandører (støttende virksomheter) for å oppfylle kravene i Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner skal det for hver underleverandør legges ved dokumentasjon i henhold til dokumentasjonskravet nedenfor. Kravet gjelder uavhengig av den rettslige forbindelsen mellom leverandør og underleverandør(er). Dette betyr også at et konsernselskap som støtter seg på andre selskaper i konsernet skal for hvert støttende selskap legge ved dokumentasjon i henhold til dokumentasjonskravet nedenfor.

    Leverandøren skal ha et tilfredsstillende og velfungerende miljøledelsesystem. Miljøledelsessystemet må dekke alle prosesser som er relevant for denne kontrakten Leveranseområde 1- Salgstjenester i butikk.

    Leverandøren skal ha tilfredsstillende økonomi.

    Dersom leverandøren støtter seg på kapasiteten til underleverandører (støttende virksomheter) for å oppfylle kravene i Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet skal det for hver underleverandør (støttende virksomhet) vedlegges signert forpliktelseserklæring ved at vedlagte dokument "Forpliktelseserklæring" fylles ut.

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

    Leverandøren skal ha et tilfredsstillende og velfungerende kvalitetssystem. Kvalitetssystemet må dekke alle prosesser som er relevant for denne kontrakten.

    Leverandøren skal ha ordnede forhold mht. innbetaling av skatt og merverdiavgift.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Klima og miljø

    Beskrivelse

    Kvalitet

    Beskrivelse

    Pris

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner