Anbudsoversikt for Samkjøp - Utvikling og forvaltning av digitale tjenester i Oslo Kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for utvikling og forvaltning av digitale tjenester. Formålet avtaleområdet er å sikre at Oslo kommune har tilgang til riktig kompetanse ogkapasitet for å kunne utvikle, forvalte og videreutvikle digitale tjenester med høy kvalitet forinnbyggere, ansatte og næringsliv. Den skal videre støtte opp under den teknologiskeutviklingen og fremtidig behov for tjenestene i kommunen. Tjenester som leveres iavtaleperioden vil derfor være påvirket av høy teknologisk endringstakt. I utviklingsmiljøene iOslo kommune jobbes det smidig med DevOps-metodikk. Avtaleområdet som helhet er kunngjort som to ulike konkurransegjennomføringer og to ulikeavtaler.Denne kunngjøringen inneholder de administrative bestemmelser/betingelser forkonkurransen om avtale 2.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Samkjøp - Utvikling og forvaltning av digitale tjenester i Oslo Kommune
Estimert verdi
568 000 000,00 kr
Varighet
12 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Foretakets siste årsberetning fra styre og revisjonsberetning. Oppdragsgiver vil innhente kredittvurdering.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes: - Oppdrag med smidige metoder, Dev-Ops og tverrfaglige team. - Oppdrag hvor skytjenester er brukt - Utvikling av applikasjoner - Utvikling av integrasjoner Dokumentasjon: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi og omfang, tidspunkt for levering, samt navn på oppdragsgiver. Det skal også vedlegges beskrivelser av oppdragets innhold som også synliggjør erfaringen i punktlisten i venstre kolonne om tilsvarende oppdrag. Beskrivelsene bør ikke overstige 3 sider. Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Med tilstrekkelig kapasitet menes det at Leverandør må ha 12 konsulenter innen IT-relaterte fagområder. Ledelse og administrasjon kommer i tillegg. Dokumentasjon: En angivelse av leverandørens årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen Pr.01.10.21. Dokumenteres ved ferdig utfylt DEL I Kvalifikasjonskategori og kapasitet (vedlegg 1).

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner