Narvik Kommune
Dynamisk innkjøpsordning - Chromebooks/PC-er/tilbehør
Narvik Kommune trenger leverandører av Chromebooks, PC-er (bærbar og stasjonær), dataskjermer og tilbehør for å levere en dynamisk innkjøpsordning.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Datamaskinhandel og tilhørende utstyr
Oslo kommune har en målsetting om å utnytte sine stordriftsfordeler ved å effektivisere og standardisere kommunens anskaffelser. Hovedformålet med avtalen er å sikre Oslo kommune og samarbeidspartnere effektiv og enkel tilgang til PC, tynnklienter, skjermer, nettbrett, macOS-produkter og iPad m.m. Det legges opp til et vareutvalg innenfor de ulike produktområdene som skal dekke de ulike behovene i kommunen og for samarbeidspartnerne.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOslo kommune har en målsetting om å utnytte sine stordriftsfordeler ved å effektivisere og standardisere kommunens anskaffelser. Hovedformålet med avtalen er å sikre Oslo kommune og samarbeidspartnere effektiv og enkel tilgang til PC, tynnklienter, skjermer, nettbrett, macOS-produkter og iPad m.m. Det legges opp til et vareutvalg innenfor de ulike produktområdene som skal dekke de ulike behovene i kommunen og for samarbeidspartnerne.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Spesifisert produkt/løsning
Beskrivelse
Egnethet i bruk
Beskrivelse
Pris
Narvik Kommune trenger leverandører av Chromebooks, PC-er (bærbar og stasjonær), dataskjermer og tilbehør for å levere en dynamisk innkjøpsordning.
Narvik Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for innkjøp av Chromebooks, PC-er, skjermer og annet relevant datatilbehør, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Dette gir leverandører muligheten til å kvalifisere seg for fremtidige mindre anskaffelser innenfor denne kategorien. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Tromsø Kommune planlegger anskaffelsen av PC-er og tilhørende utstyr for sine ansatte, og ønsker å utforske alternative løsninger, inkludert modeller som «PC som en tjeneste». Leverandører oppfordres til å se vedlegg for ytterligere informasjon.
Øygarden kommune trenger IT-utstyr for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 115 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av bærbare PC-er, stasjonære PC-er, PC-skjermer, nettbrett, Chromebooks, og IT-periferutstyr/forbruksmateriell/tilbehør, som hovedsakelig vil bli brukt av administrasjon og skolesektor i kommunene Øygarden, Askøy, Voss og Sogndal i Vestland. Leverandøren må sikre at leveransen er i samsvar med norske lover og forskrifter, samt bestillinger fra brukerne. Det estimerte kjøpsvolumet er veiledende og avhenger av deltakende kommuners budsjettsituasjon og aktiviteter. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Møre og Romsdal Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av moderne og pålitelig IKT-utstyr til sine ansatte, inkludert stasjonære og bærbare datamaskiner samt tilhørende periferiutstyr. Leverandører oppfordres til å gi skriftlig tilbakemelding på forespørselen via Mercell for å delta i markedsdialogen, som vil hjelpe oppdragsgiver med å vurdere behovet for videre dialog med markedet.