Anbudsoversikt for Selvbetjeningsløsning for besøkende

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Statens vegvesen (oppdragsgiver) ønsker tilbud på levering av et selvbetjeningssystem for kontroll og registrering av besøkende. Statens vegvesen er til stede i hele Norge på flere enn 200 lokasjoner. Våre ca. 5000 medarbeidere representerer etaten på veganlegg, kontrollstasjoner, veg- og trafikkstasjoner og større vegkontor. Kontoradministrasjon betjener alle lokasjoner med forhåndsdefinerte støttefunksjoner og på kontorsteder av en viss størrelse har vi egne medarbeidere. Seksjonen tilbyr kontoradministrative tjenester, som bl.a. ivaretakelse av kontroll og registrering av besøkende og adgang. På ca. 10 lokasjoner gjøres dette manuelt i skjema, mens vi har digital besøksregistrering på 9 lokasjoner. I tillegg har et par lokasjoner felles inngang med andre virksomheter og der benyttes andre digitale besøkssystemer.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Selvbetjeningsløsning for besøkende
Estimert verdi
4 500 000,00 kr
Varighet
36 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Standardbetingelser
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal være et lovlig etablert foretak Tilbyderen skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderen skal på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: Norske tilbydere: Firmaattest Utenlandske tilbydere: Dokumentasjon som viser at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyderen skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. Kredittverdighet vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Ved tvil kan Oppdragsgiver innhente ytterligere opplysninger fra tilbyder. Dersom tilbyder har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Tilbyderen skal ha erfaring fra relevante oppdrag Tilbyderen skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderen skal på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: En liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi/ mengde/omfang, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte tilbydere kan dokumentere at kravet er oppfylt ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn tilbyderen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner